شهردار اصفهان مطرح کرد:
شهردار اصفهان گفت: تلاش خواهیم کرد افتتاح به موقع پروژه‌های مهم به ویژه مجموعه پل‌هایی که در رینگ چهارم شهر قرار گرفته و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است،را شاهد باشیم.
کد خبر: ۷۵۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ 08 June 2019

به گزارش تابناک، قدرت الله نوروزی با بیان اینکه کشور در چند روز اخیر در تعطیلی به سر می‌برد و به مناسبت این ایام برنامه‌های باشکوهی برگزار شد گفت: این در حالی است که قرار ما در اصفهان این بود که روزهای تعطیل نیز در برخی از پروژه‌های مهم شهر کار ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: در روزهای تعطیلی اخیر پروژه‌های عمرانی کلیدی شهر از جمله مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان در مجاورت کارخانه قند، پروژه تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید اردستانی، ایستگاه‌های خط دو مترو، پروژه فرزانگان، سالن اجلاس و برخی از پروژه‌های کوچک‌تر در حال ساخت و پیشرفت بود و تکاپوی عمرانی شهر متوقف نشد.

شهردار اصفهان ابراز امیدواری کرد با تلاش شبانه‌روزی کارگران و مهندسان شاهد افتتاح به موقع پروژه‌های مهم به ویژه مجموعه پل‌هایی که در رینگ چهارم شهر قرار گرفته و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، باشیم.

وی با اشاره به ورود گردشگران به اصفهان در روزهای تعطیل گذشته، تصریح کرد: در روزهای اخیر تعداد زیادی از مسافران و گردشگران به اصفهان سفر کردند و حوزه فعالیت خدمات شهری شهرداری اصفهان با تمام امکانات مشغول فعالیت بود.

نوروزی آمار مسافرانی که در چهار روز گذشته در باغ فدک، سالن‌های ورزشی، هتل‌ها، ۳۰ مدرسه با ۳۰۰ باب کلاس درس و خانه‌های معلم استقرار داشتند را ۱۲۸ هزار و ۳۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در تعطیلات اخیر آمار افرادی از مجموعه‌های تفریحی شهرداری از جمله ناژوان، تله کابین، شهر رویاها، موزه‌های شهرداری، باغ گلها و ... دیدن کردند،  ۱۱۲ هزار نفر بوده است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان توانست خدمات بسیار خوبی را به مسافران ارائه کند و با این خدمات فضایی را ایجاد کند تا هموطنان، اصفهان را مقصد سفرهای بعدی خود را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان خود را برای میزبانی از مسافران تابستانی آماده می‌کند تا با کمک شهروندان، اصفهان بتواند محل خوبی برای سفر تمام هموطنان و گردشگران باشد، افزود: شهرداری در حال انجام اقداماتی برای این میزبانی است.

نوروزی تاکید کرد: از تمام شهروندان انتظار می‌رود در سال جاری نیز همچون سال گذشته در مصرف بهینه آب همکاری کنند تا شهرداری بتواند فضای سبز شهر را سرزنده و شاداب نگه دارد، البته به دلیل بارندگی‌های خوبی که شاهد بودیم، امسال مشکلات سال گذشته را نداریم، اما هنوز تا رسیدن به حد نرمال فاصله زیادی وجود دارد.

منبع: ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار