نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه تولیدات گیاهان دارویی گلپایگان پس از 30 سال تعطیلی در تیرماه به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۷۵۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ 06 June 2019

به گزارش تابناک، علی بختیار با اشاره به اینکه طی یک فرایند جدید طرح‌های نیمه تمام شهرستان از جمله جاده‌ مواصلاتی موته- گلپایگان پس از 20 سال به اتمام رسید، گفت: کریدور اراک - شهرکرد و تکمیل قطعه پن به شهرکرد از محورهای اصلی در مسیر شمال به جنوب در حال احداث هستند، اجرای این راه مواصلاتی موجب تحول اقتصادی در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری دارد.

وی افزود: فاز نخست این پروژه به طول 24 کیلومتر در حال اجرا است و فاز دوم این طرح پس از انجام کار مطالعاتی ظرف مدت سه ماه  مناقصه آن انجام شده و سپس این مسیر 75 کیلومتری تا گلپایگان اجرا می‌شود.

بختیار با اشاره به اینکه با اجرای پروژه تصفیه خانه آب شرب گلپایگان تمام روستاها از جمله شهر گلشهر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند، بیان کرد: در گلپایگان با توجه به پتانسیل صنعت، کشاورزی و گردشگری با سرمایه‌گذاری سالانه 200 میلیارد تومان می‌توانیم مشکل بیکاری را مهار کنیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه تولیدات گیاهان دارویی گلپایگان پس از 30 سال تعطیلی در  تیرماه به بهره برداری خواهد رسید، در شرکت‌ سردساز خودرو با راه‌اندازی خط تولید کولر و بخاری ماشین 170 شغل جدید ایجاد شده است و نرخ بیکاری شهرستان از 14.7 به 12 رسید این در حالی که نرخ بیکاری کشور 16 درصد است.

وی گفت: از مسیر رودخانه‌های سد آب به سمت روستاها انتقال داده شده است و این آمادگی برای منطقه گلشهر با همکاری مردم در انتقال آب را داریم که از مسیر سد گلپایگان آب به دشت خشک شده شمال این منطقه انتقال داده شود.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
اخوی اون فاز 24 کیلیومتر و 75 کیلیومتر مال راه آهن
من ابنو تو شبستان اصفهان نوشتم...از شانسم هنوز منتشر نشده...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار