فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از بازگرداندن کودک چهار ساله‌ای که شب گذشته توسط سارقان یک دستگاه خودرو ربوده شده بود خبر داد.
کد خبر: ۷۵۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ 03 June 2019

به گزارش تابناک، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: شب گذشته ، خانمی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 با صدای بریده بریده و پریشان گفت برای خرید از خودرو پیاده شده بوده ام که  خودرو  در حالی که  پسر چهار ساله‌ام  در آن بوده به سرقت رفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران گشت انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر  بلافاصله وارد عمل شده و به جستجو برای یافتن خودروی مسروقه پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: اقدامات ویژه پلیس به منظور مهار سارقان و بستن همه راه های ورودی و خروجی ادامه داشت تا اینکه سرانجام سارقان پس از سه ساعت که راه را برای خود بسته دیدند  خودرو را در یکی از نقاط شهر رها کرده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه  با بیان اینکه بحمدالله محمد طه چهار ساله  به صورت صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد اظهار داشت: در این حادثه سارقان تعدادی از قطعات و اموال خودرو را به سرقت بردند که شناسایی و دستگیری آنان با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطرنشان کرد: پلیس بارها اعلام کرده که حتی برای یک لحظه نیز کودک خود را در خودرو تنها نگذارید ولی متاسفانه بارها شاهد وقوع این حادثه بوده ایم و امید است والدین گرامی نسبت به هشدارهای انتظامی و بکارگیری آنها توجه لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار