مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: برای پرداخت خسارت از جانب باشگاه ابتدا باید دید که چه کسانی این خسارات را وارد کرده‌اند، کجا این خسارت‌ها وارد شده است.
کد خبر: ۷۵۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ 01 June 2019

به گزارش تابناک، مسعود تابش در مورد آخرین وضعیت نقل‌ و انتقالات تیم سپاهان اظهار داشت: با وجود این‌که چندین بازیکن در فضای مجازی از جمع سپاهانی‌ها خداحافظی کردند، اما تا این لحظه هیچ بازیکنی جهت دریافت رضایت‌نامه به باشگاه مراجعه نکرده است، تنها خروجی قطعی باشگاه مهرداد محمدی است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه بارها اعلام کرده‌ایم که خواهان همکاری با قلعه‌نویی هستیم و حتی قصد داریم بیش از یک سال با این مربی به توافق برسیم اظهار کرد: در چند روز آینده جلسه‌ای را با حضور قلعه‌نویی برگزار خواهیم کرد تا با این سرمربی به توافق برسیم.

وی در خصوص خسارات وارده در جریان بازی سپاهان و پرسپولیس تصریح کرد: در خصوص خسارات خبرنگاران ابتدا باید اعلام کنم بلافاصله پس از اینکه از این موضوع مطلع شدم، خسارت دیدگان به هتل منتقل شدند و از آن‌ها پذیرایی به‌ عمل آمد، برای پرداخت خسارت از جانب باشگاه ابتدا باید دید که چه کسانی این خسارات را وارد کرده‌اند، کجا این خسارت‌ها وارد شده است.

تابش ادامه داد: از کجا معلوم که هواداران سپاهان این خسارات ها را وارد کرده‌اند، اگر این اتفاقات داخل زمین رخ داده بود قطعا باشگاه تمام و‌ کمال خسارت‌ها را پرداخت می‌کرد، اما در این خصوص باید منتظر گزارشات یگان ویژه و دیگر دستگاه‌ها بود و پس از آن نظر قطعی داد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص صحبت‌های خبیری، مشاوره باشگاه پرسپولیس نیز تصریح کرد: نمی‌دانم چرا ایشان به‌ خودشان حق مصاحبه می‌دهند، من شخصا مشاورانم را از مصاحبه منع کرده‌ام، مشاوره سمتش مشاوره دادن است نه اینکه جو را متشنج کند. 

وی اضافه کرد: مشاور باشگاه پرسپولیس با تحریف کردن صحبت‌های من جو را بیش از پیش برهم ریخت، ایشان اعلام می‌کنند که باید باشگاه سپاهان از پرسپولیس معذرت خواهی کند اما آیا باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار قبلی دو تیم این عمل را انجام داد، آیا باشگاه پرسپولیس گام مثبتی برای جلب رضایت هواداران مجروح ما برداشت، آیا خبیری به یاد ندارد که چه بلایی سر هواداران سپاهان در ورزشگاه آزادی آمد، گوینده ورزشگاه از ابتدای بازی جو را متشنج کرد و بعد از آن نیز شرایط برای هواداران ما سخت شد.

تابش ادامه داد: باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که نزدیک به 250 نفر از هواداران مصدوم و راهی بیمارستان شده‌اند، من می‌خواهم بدانم این آمار را از کجا آورده‌اند، تنها 28 مصدوم راهی بیمارستان شده‌اند؛ در پایان بازی به هوادارانشان اعلام می‌کنند که ورزشگاه را ترک نکنند و این در صورتی است که نماینده یگان ویژه اعلام می‌کند که بیرون از ورزشگاه هیچ خبری نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار