دبیر هیات بدمینتون یزد می گوید: فعالیت تمام مدارس بدمینتون استان تنها با کسب مجوز امکان پذیر است، مسئولان این فضاهای ورزشی در اسرع وقت برای ارائه و تکمیل مدارک مورد نیاز به هیات بدمینتون شهرستان ها و استان مراجعه کنند.
کد خبر: ۷۴۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 30 May 2019

علی صبور افزود: طبق مقررات فدراسیون هیچ مدرسه ای در طول سال به خصوص تابستان بدون مجوز نمی‌تواند به جذب و آموزش علاقه مندان بپردازد و در صورت مشاهده طبق مقررات با دست اندرکاران امر برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی که تمایل به راه اندازی مدرسه بدمینتون در یزد و شهرستان‌های اردکان، میبد، اشکذر، تفت، خاتم، ابرکوه، مهریز، بافق و بهاباد دارند باید هرچه سریع‌تر طبق مقررات به هیأت بدمینتون این مناطق مراجعه کنند.

دبیر هیأت بدمینتون یزد، استعدادیابی را از جمله فعالیت‌های این هیأت عنوان کرد و بیان داشت: هم اینک ۵۰۰ نونهال و نوجوان دختر و پسر در ۱۰ مدرسه مشغول فراگیری آموزش‌های لازم در این رشته هستند.

صبور آمار ورزشکاران این رشته را که به‌صورت تفریحی در استان فعالیت می‌کنند حدود ۲ هزار نفر ذکر کرد و یادآور شد: حدود ۵۰۰ نفر نیز طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.

وی به اهمت فعالیت‌های فرهنگی و نظارت بیشتر بر انجام برنامه‌های زیرپوشش به‌عنوان اولویت‌های هیات در استان و شهرستان ها اشاره کرد.

استان یزد با یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیأت ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار