رئیس حوزه هنری همدان با بیان اینکه دانشنامه همدان در ۲۵ جلد چاپ و منتشر می‌شود، گفت: ۱۶ جلد از دانشنامه نوشته شده است که به محض دریافت بودجه از استانداری چاپ می‌شود.
کد خبر: ۷۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 10 August 2015
رئیس حوزه هنری همدان با بیان اینکه دانشنامه همدان در ۲۵ جلد چاپ و منتشر می‌شود، گفت: ۱۶ جلد از دانشنامه نوشته شده است که به محض دریافت بودجه از استانداری چاپ می‌شود.

به گزارش تسنیم؛سید محمدباقر حسینی سیر در نشست همفکری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در طول سال خبرنگاران به دنبال مسئولین هستند ودر روز خبرنگاران مسئولان به دنبال صحبت های خبرنگاران برای بهبود فعالیت های سازمان های خود هستند.

رئیس حوزه هنری همدان با بیان اینکه فعالیت های حوزه هنری با دیگر نهادها و سازمان های استان متفاوت است، افزود: حوزه هنری به دنبال اقدامات شاخص ماندگار است که در این باره همکاری و مساعدت خبرنگاران لازم است.

وی گفت: حوزه به دنبال شکل و ساختار ادارت دیگر مانند ارشاد و یا دیگر سازمان ها نیست امام محور کار حوزه برنامه های هنری است.

حسینی سیر تاکید کرد: اگرخبرنگاری دقیق، درست و با حفظ امانت و صداقت صورت بگیرد به شغل انبیا شباهت پیدا می کند زیرا انبیا نیز صادق، درستکار و امانتدار بودند.

وی به برخی از اقدامات حوزه هنری اشاره و عنوان کرد: کار مرمت و بهسازی سینمافلسطین به اتمام رسیده و همچنان منتظر رسیدن تجهیزات آن هستیم و همه تلاش خود را می کنیم که سینما فلسطین برای اکران فیلم‌های جشنواره فیلم کودک و نوجوان آماده شود.

رئیس حوزه هنری همدان افزود: چنانچه شهرداری طرحی برای یکدست کردن میدان امام خمینی(ره) به مانند میدان امام اصفهان دارد حوزه هنری نیز سردر سینما فلسطین را مطابق طرح‌های قدیمی اعمال می‌کند.

وی افزود: فیلم‌های کوتاه زیادی برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان در نظر داریم که در هنگام به جشنواره وارد می کنیم.

حسینی سیر با بیان اینکه همدان سینما خصوصی ندارد، تاکید کرد: سینماها در سراسر کشور زیرمجموعه‌های حوزه هنری هستند و تنها چند سینما در تهران در بخش خصوصی قرار دارد که ورود بخش خصوصی برای رفع و حل مشکلات سینماها احساس می‌شود.

معاون فرهنگی حوزه هنری همدان نیز در این جلسه گفت: امروزه با احاطه فناوری اطلاعات در زندگی روزمره، اگر خبرنگاری وجود نداشته باشد، ارتباط مردم با جامعه و مسئولان نیز قطع می‌شود.

تیمور آقامحمدی افزود: نمایشگاه نقاشی همه اساتید همدان ۱۶ شهریورماه به مدت ده روز در نگارخانه حضرت ابوالفضل(ع) تهران در معرض دید هنرمندان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: فیلم مستند «با دو چشمم می‌چشم» بر اساس زندگی غلامرضا بکتاش شاعر ملایری کودک و نوجوان آماده پخش است که در جشنواره فیلم از آن رونمایی می‌شود.

آقامحمدی به برخی از تولیدات حوزه هنری اشاره و تاکید کرد: انیمیشن‌های ویبره، پارک، پشت شیشه و پیرمرد و کوچه در حوزه هنری استان همدان تولید شده‌اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار