رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در این مورد وضعیت پلی اکریل اصفهان اظهار کرد: تولید در شرکت پلی‌اکریل در جریان است .
کد خبر: ۷۴۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 25 May 2019

به گزارش تابناک، اسرافیل احمدیه در مورد وضعیت پلی اکریل اصفهان اظهار کرد: تولید در شرکت پلی‌اکریل در جریان است و با توجه به وارداتی بودن مواد اولیه شرکت، تا آنجایی که مواد اولیه برای شرکت در دسترس باشد، تولید نیز جریان دارد.

وی ادامه داد: در ماه‌های ابتدایی تحریم، واردات این مواد از مبدأ قبلی با مشکلاتی مواجه شد و همین امر دلیل افت تولیدات شرکت در ماه‌های مذکور بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: مشکل تأمین مواد اولیه شرکت در زمان مذکور، مشکلی ارزی نبود و صرفاً به دلیل کارشکنی‌های طرف خارجی این مواد با شرایط سخت‌تری وارد می‌شد.

احمدیه خاطرنشان کرد: مواد مورد نیاز برای اکرلیک این شرکت، مشمول تحریم شده بود و در حال حاضر با تغییراتی این مشکلات تا حد زیادی رفع شده و ظرفیت تولید شرکت افزایش یافته است.

وی تأکید کرد: شرکت پلی‌اکریل در سایر موارد، با مشکل چندانی مواجه نیست و بازار فروش این شرکت به دلیل نیاز بالای صنایع داخلی به اکرلیک، تا حد زیادی تأمین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار