مدیرکل صداوسیمای اصفهان بازدید از پشت صحنه های تله فیلم حاجی بابا ظرفیت استان اصفهان را برای ساخت فیلم مطلوب دانست.
کد خبر: ۷۴۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ 23 May 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز اصفهان عبدالحسینی مدیرکل این مرکز در بازديد از پشت صحنه تولید تله فیلم حاجی بابا و دیدار با عوامل ساخت آن در یکی از محله های اصفهان ،  با اشاره به ظرفيت و پتانسیل خوب توليدات در اصفهان گفت: از ویژگی های جذاب این تله فیلم تاثیر استفاده از فضای مجازی در خانواده ، مقایسه اصفهان قدیم و جدید و اشاره به اصفهان شهر دوچرخه و شهر دوستدار کودک است و نیاز به معرفی جهت آشنایی بیشتر مردم با این فرهنگ غنی و ارزشمند از طریق شبکه استانی و شبکه های سراسری را مطلبد.
عبدالحسینی با بیان اینکه هدف شبکه استانی اصفهان ارتباط بیشتر با مردم است و تولید این نوع برنامه ها در اولویت قرار دارند افزود: امید آفرینی ، خودباوری و نشاط در تولید برنامه ها حاكميت دارد و در این خصوص آثار ارزشمندی در حال تولید است. 
تله فیلم حاجی بابا به تهیه کنندگی پیمان سبزه علی ، کارگردانی مصطفی نظری زاده و نویسندگی علی خودسیانی در مرکز اصفهان در مرحله تولید قرار دارد و داستان پیرمرد تنهایی را روایت می‌کند که بعد از فوت همسرش هر کدام از فرزندانش به خاطر مشکلاتشان اصفهان را ترک کرده اند و تنها همدم و مونس حاجی بابا دوچرخه ای است که از زمان جوانی تا به امروز همراه اوست، اما یک روز در اثر سانحه ای حاجی بابا با دوچرخه اش نقش بر زمین می شود و در راه انتقال به بیمارستان دوچرخه به سرقت می رود و در ادامه داستان بازگشت فرزندان و نوه ها به اصفهان و تلاش آنها برای یافتن دوچرخه‌  و مشکلاتی که بر سر راه آنها قرار می گیرد به تصویر کشیده می شود.
در این تله فیلم بازیگرانی همچون حسن اکلیلی ، مهران هادی ،شهره موسوی ، صدف غرضی..رهام نصیری..فرزاد کریمی..آسنا کریمیان..امیرحسین کاظمی..مسعود زنجانی ، الهام باقری ، زهرا صالحی و... ایفای نقش می کنند. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
با سلام و تشکر
امید است که با ساختن فیلمهای بومی و فرهنگی ایرانی مسیر رشد فرهنگی جامعه را تداوم ببخشیم و فرهنگ اصیل ایران را فرامرزی نماییم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار