معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از افتتاح مرکز تخصصی خانواده با رویکرد تولید محتوا در حوزه خانواده در اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ 23 May 2019
به گزارش تابناک، مرتضی رشیدی هدف از راه اندازی مرکزی تخصصی در حوزه خانواده را شکل دادن یک شهر زیست پذیر دانست گفت: اهمیت نقش و جایگاه خانواده در روابط میان فردی، شکل دادن یک شهر زیست پذیر، شکل دادن یک شهر مشارکت پذیر و هم‌چنین شکل دادن به شهروند فرهنگی بوده است.
وی تاکید کرد:راه اندازی مرکز تخصصی خانواده با رویکرد تولید محتوا در حوزه خانواده می تواند نقش تاثیرگذاری هم در شهر اصفهان و هم در کشور ایفا کند.
رشیدی با بیان اینکه مرکز خانواده پیش‌تر در چارت حوزه اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به عنوان یک مرکز ستادی فعالیت داشته است، گفت: این مرکز با هماهنگی، پیگیری ها و حمایت های کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان از یک مرکز ستادی به یک مرکز شهری تبدیل شده است که فعالیت ها و گسترش فعالیت های آن از وضع موجود بسیار بیشتر خواهد شد و می توانیم بگوییم که این مرکز شاید اولین مرکز تخصصی خانواده در کل کشور است که به تولید محتوا در حوزه خانواده خواهد پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار