استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان در بازدید از شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، برگزاری این نمایشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان توانسته نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ قرآنی در میان عموم مردم ایفا کند.
کد خبر: ۷۴۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ 23 May 2019
به گزارش تابناک و به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، عباس رضایی در بازدید از شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، این نمایشگاه را نمونه‌ای مطلوب از فعالیت‌های لازم‌الاجرا برای ترویج فرهنگ قرآنی عنوان کرد و افزود: همزمان با ماه بهار قرآن، اصفهان میزبان نمایشگاه بسیار منسجم و با عظمتی در حوزه قرآن و عترت شده که به مطالبات مردم متدین و دیندار این دیار پاسخ داده است.
 
وی با بیان اینکه استقبال مردم و به ویژه جوانان و کودکان از نمایشگاه قرآن امسال بسیار پر رنگ بوده است، تصریح کرد: ارائه ایده‌های خلاقانه و نمایش محصولات فرهنگی و مذهبی مرتبط با قرآن و عترت در نمایشگاه سبب شده تا مردم استقبال ویژه‌ای از این نمایشگاه داشته باشند؛ این استقبال پرشور در شرایطی ایجاد شده که نیاز به ترویج فرهنگ قرآنی در زندگی تک تک افراد جامعه، بیش از پیش احساس می‌شود.
 
استاندار اصفهان با تجلیل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان و دست‌اندرکاران برپایی نمایشگاه قرآن و عترت، اظهار کرد: از ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود با قدرت بیشتری در برپایی نمایشگاه قرآن مشارکت داشته باشند.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان نیز در بازدید استاندار از نمایشگاه قرآن و عترت گفت: تلاش‌‌های بسیاری برای هر چه باشکوه‌‌تر برگزار شدن این دوره نمایشگاه قرآن صورت گرفته که خوشبختانه نتایج مطلوبی در بر داشته است.
 
علی یارمحمدیان با بیان اینکه نمایشگاه امسال رویکردهای ویژه‌ای را در حوزه قرآنی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در دستور کار خود قرار داده است، افزود: یکی از ویژگی‌ های مهم نمایشگاه قرآن و عترت امسال نسبت به دوره‌های گذشته جدا شدن بخش‌های تجاری از بخش‌های فرهنگی و مذهبی است؛ نمایشگاه قرآن و عترت امسال نسبت به دوره‌های قبل بسیار تخصصی‌تر و باکیفیت‌‌تر شده که نتیجه آن را در استقبال مردم شاهد هستیم.
 
وی اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، همایش‌ها و برنامه‌های جانبی بسیاری پیش‌بینی شده است؛ همچنین برنامه‌هایی نظیر برگزاری نشست‌های تخصصی قرآنی و فرهنگی با موضوعات مختلف، برگزاری کلاس‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی با موضوع خانواده و تعلیم و تربیت فرزندان و جُنگ‌های شاد کودکانه در حاشیه این نمایشگاه برگزار ‌شد که موجبات استقبال بی‌نظیر مردم متدین و دیندار اصفهان از نمایشگاه را فراهم آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار