نماینده مبارکه در مجلس توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده از مزاح او با مرضیه ابراهیمی گفت.
کد خبر: ۷۴۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 20 May 2019

به گزارش تابناک، زهرا سعیدی در مورد مزاحش با یکی از قربانیان اسیدپاشی که منجر به حواشی شد توضیح داد و گفت: روز گذشته مجلس میزبان تعدادی از قربانیان اسیدپاشی بود که بنده در بین آنها حضور پیدا کردم و مطلبی را به مزاح به خانم ابراهیمی گفتم که او هم متوجه شد که این موضوع مزاح است.

او ادامه داد: وقتی که در جایگاه مهمانان مجلس حضور پیدا کردم دست راستم کسی بود که صورتش کامل آسیب دیده بود و دست چپ کسی بود که دو چشم او دچار آسیب شده بود. وقتی این افراد را دیدم به مزاح و به شوخی به خانم ابراهیمی گفتم که یک طرف صورتش سالم مانده و حتی اشاره کردم که هنوز زیبایی خود را دارید. بعد شروع کردم با این افراد در مورد روند پرونده‌شان صحبت کردم، اینکه مجرمین دستگیر شده در چه وضعیتی قرار دارند.
 
سعیدی اضافه کرد: همان زمان از برخی از قربانیان اسیدپاشی درباره وضعیت مرتکبین و مجرمین سوال کردم که برخی از آنها پاسخ دادند بنا به دلایلی رضایت داده‌اند. البته خانم ابراهیمی تصور می‌کرد که من مخالف این طرح هستم و وقتی فهمید من نماینده استان اصفهان هستم با تعجب پرسید که چطور بنده او را نمی‌شناسم. در پاسخ به او این توضیح را دادم که موافق این طرح هستم. او انتظار داشت که من او را بشناسم حال اینکه بنده در روز با افراد زیادی صحبت می‌کنم و قرار نیست همه چهره‌ها در ذهن من بماند. خانم ابراهیمی حتی به من گفت که انتظار داشته که بدانم وضعیت پرونده‌اش چگونه است. به همین دلیل من موضوع را از او جویا شدم. حال اینکه این اتفاقات به‌گونه‌ای دیگر در رسانه‌ها منعکس شد. دو هم‌استانی با یکدیگر مزاح کردند حتی بعد از آن بنده از خانم ابراهیمی پرسیدم که آیا ناراحتید و او پاسخ منفی داد که این موضوع را هم خبرنگار خبرگزاری فارس ضبط کرد.
 
وی ادامه داد: این خبر که بنده به عنوان نماینده مجلس از اتفاق پیش آمده برای خانم ابراهیمی ابراز بی‌اهمیتی کردم، درست نیست. باید همه تقوای کلامی، نوشتاری و گفتاری داشته باشیم. بنده امروز روی صحبتم فقط با خانم ابراهیمی نبود بلکه با همه قربانیان اسیدپاشی حاضر در جلسه مجلس صحبت کردم. نکته جالب آن بود که خانم ابراهیمی آنقدر عزت نفس داشت که به ما می‌گفت احتیاج به حمایت ندارد بلکه به مجلس برای حمایت از افرادی آمده که شرایطش از او بدتر است. اگر همه این اتفاقات را کنار هم بگذارید به خوبی موضوع امروز را متوجه خواهید شد.
 
نماینده مبارکه در پایان گفت: به اذعان پزشک معالج تعدادی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان بنده پیگیر روند درمان این افراد در استان اصفهان بوده‌ام.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار