فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه کاهش سوانح رانندگی را با اقدامات پیشگیرانه مهم دانست و بر اجرای وظایف دستگاه‌های اجرایی در کاهش تصادفات تأکید کرد.
کد خبر: ۷۴۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 20 May 2019

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک درخصوص مصوبات نشست بررسی علل سوانح ترافیکی در محورهای منتهی به مرکز استان گفت : معابر ورودی و خروجی شهر در حوزه استحفاظی مسکن و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است که باید بطور دقیق لکه گیری ها، آسفالت و نصب علائم به صورت واضح توسط این دستگاه های مربوطه اجرا شود.

 وی افزود : آمار تصادفات در معابر منتهی به شهرستان کرمانشاه به دلیل وجود راه های فرعی منتهی به جاده های اصلی زیاد است که راهداری باید با نصب سرعت گیر برای کاهش سوانح اقدام کند.

 ایشان در ادامه خاطرنشان کرد : در خواست اعتبار اجاره خودرو به منظور افزایش گشت های نامحسوس ترافیکی برای کنترل جاده ها به معاونت عمرانی استانداری در حال ارسال است و همچنین اداره کل راهداری در زمینه روشنایی بزرگراه ها باید تمامی موارد را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهد.

 فرماندار کرمانشاه در پایان گفت : شهرداری کرمانشاه باید در اعتبارات سال جاری در طرح جامع ترافیکی برای جلوگیری از تصادفات بزرگراه های امام خمینی (ره) و کمربندی غربی با نصب علائم و هشدار دهنده ها و تعبیه دوربین های دیجیتال اقدام به عمل آورد و فرهنگ ترافیکی نیز باید به صورت آموزش های همگانی توسط شهرداری، اداره کل راهداری، پلیس راه استان و راهور از طریق رسانه ها پیگیری شود .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار