معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: حدود ۲۲۰ برنامه در خصوص سالروز آزاد سازی خرمشهر در سطح استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۴۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 19 May 2019
به گزارش تابناک، اصغر مختاری، امروز (یکشنبه) در نشست خبری به مناسبت سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی به واسطه وظیفه‌ای که بر عهده دارد فعالیت خود را در سه سطح متفاوت آغاز کرده است.
 
وی با اشاره به برنامه‌هایی که مقرر شده تا در روزهای سالگرد آزاد سازی خرمشهر برگزار شود، گفت: در این روزها برنامه بازسازی عملیات بیت المقدس در گلستان شهدا، مراسم پرواز فانوس ها در روز مقاومت و ایثار، اجرای برنامه های فرهنگی متعدد در پاتوق فرهنگی گلستان شهدا و ... را خواهیم داشت.
 
مختاری با بیان برنامه های اداره ورزش و جوانان ویژه سالگرد آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد: این اداره رویدادهای ورزشی با محوریت آزاد سازی خرمشهر و بسیاری از برنامه های ورزشی متنوع را برگزار خواهد کرد.
 
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان درخصوص برنامه هایی که در شهرستان ها انجام می‌شوند، خاطرنشان کرد: حدود ۲۲۰ برنامه در سطح استان اجرا می‌شود که برگزاری نمایشگاه اجرای نمایش خیابان، هماهنگی حضور راویان در سطح شهرستان ها و بیان خاطرات، نمایشگاه عکس و ... از مهمترین این برنامه ها هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار