رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: راننده یک دستگاه خودروی پورشه که در تصادف با یک دستگاه پراید باعث کشته شدن راننده پراید شد، شناسایی شده و تحت پیگرد قانونی است.
کد خبر: ۷۴۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 18 May 2019

سرهنگ جواد درستکار افزود: حدود ساعت یک و 17 دقیقه بامداد 26 اردیبهشت امسال یک فقره تصادف رانندگی بین یک دستگاه خودروی پورشه و یک دستگاه پراید در خیابان کارگر در جنوب کلانشهر اصفهان به پلیس گزارش شد.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس 2 دقیقه پس از گزارش حادثه در محل حاضر شدند، اظهار داشت: راننده پورشه که یک مرد بود از محل حادثه متواری شد.
سرهنگ درستکار با اشاره به اینکه بر اساس بررسی های اولیه، سرعت زیاد و عدم رعایت فاصله طولی دلیل تصادف بوده است، تصریح کرد: پورشه از جلو به پهلوی پراید برخورد کرد و راننده 40 ساله پراید بدلیل جراحات وارد شده در بیمارستان جان باخت.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع در این حادثه، خودروی پورشه با 2 دستگاه پراید و یک دستگاه پژوی 206 برخورد و به آنها خسارت وارد کرد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان با بیان اینکه راننده پورشه شناسایی شده است، تاکید کرد: دستور جلب این فرد صادر شده و به زودی دستگیر می شود.
وی در پاسخ به اینکه در برخی مطالب شبکه های اجتماعی به حضور یک دختر و یک دستگاه پورشه دیگر در این حادثه اشاره شده، توضیح داد که این موضوع در حال بررسی است.

برچسب ها: اصفهان ، تصادف ، پلیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار