لایجه دستورالعمل پیشنهادی بهای صدور مجوز نصب و بهره برداری از دکل‌ها و دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی شهر اصفهان برای اشخاص حقیقی و حقوقی فردا در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر بررسی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 18 May 2019

به گزارش تابناک، فردا یکشنبه – ۲۹ اردیبهشت ۹۸ – هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

دستور جلسه هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان به شرح زیر است...

حضور مسعود میرمحمد صادقی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان و تبادل نظر در خصوص وضعیت آب اصفهان

لایحه پیشنهاد واگذاری یک هزار و ۳۴۵ مترمربع زمین سهم خدماتی شهرداری منطقه ۱۴ در خیابان ابوریحان، جنب پارک و فضای سبز استاد فضائلی با حفظ مالکیت شهرداری جهت ساخت مسجد و مجموعه فرهنگی به هیأت امناء معرفی شده با اعلام نظریات کمیسیون های تلفیق و امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری و شهرسازی، معماری و عمران.

لایجه با موضوع دستورالعمل پیشنهادی بهای صدور مجوز نصب و بهره برداری از دکل‌ها و دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی شهر اصفهان برای اشخاص حقیقی و حقوقی با اعلام نظریات کمیسیون‌های تلفیق، اموراقتصادی، حقوقی و گردشگری و بهداشت، سلامت و خدمات شهری.

نطق‌ها و تذکرات اجرایی پیشنهادی اعضاء شورای اسلامی شهر اصفهان

طرح پیشنهادی پنج نفر از اعضای شورا با عنوان " شبهای روشن شهراصفهان" جهت رونق گردشگری شبانه با تأکید بر اجرای برنامه های فرهنگی، تفریحی، ورزشی و فراغتی با اعلام نظریات کمیسیون‌های اجتماعی و محیط زیست.

لایحه پیشنهاد اهداء مبلغ سه میلیارد ریال در آستانه ماه مبارک رمضان به ستاد به جهت کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با اعلام نظر کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست.

منبع: ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار