استاندار اصفهان مطرح کرد:
عباس رضایی اظهارداشت: مدیران دستگاه های اجرایی با توجه به پروتکل تدوین شده در راستای به حداقل رساندن زمان ارائه مجوز سرمایه گذاری و اخذ استعلامات تسریع نمایند.
کد خبر: ۷۴۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ 18 May 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به تصویب ۱۲۱ مصوبه کارگروه زیربنایی اظهارداشت: مصوبات این کارگروه در جهت ایجاد اشتغال و تسریع در خدمت رسانی به مردم در این جلسصه به تصویب رسید.
استاندار اصفهان با اشاره به گزارش اقدامات انجام شده در خصوص واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی و همچنین تعاونی در قالب تبصره ۱۹، اظهارداشت: در این خصوص تذکرات لازم به مدیرانی که در این خصوص عملکرد مورد انتظار را نداشته اند داده شده است.
عباس رضایی با تقدیر از عملکرد اداره کل آبفا در خصوص اجرای تبصره ۱۹، اظهارداشت: برخی از دستگاه ها به دلیل ماهیت کاری، کمتر می توانند جذب سرمایه گذار داشته باشند و باید در این خصوص تدابیر و راهکارهای مناسب اندیشیده شود .
وی در این زمینه افزود: ارزیابی دستگاه ها در خصوص اجرای تبصره ۱۹ باید با دستگاه های همتراز استان های دیگر صورت گیرد.
استاندار اصفهان با تاکید بر تسریع در روند سرمایه گذاری اظهارداشت: دستگاه هایی اجرایی باید مجوزهای سرمایه گذاری در استان را در اسرع وقت صادر نمایند و با توجه به پروتکل تدوین شده در راستای به حداقل رساندن زمان ارائه مجوز و اخذ استعلامات، تلاش نمایند تا سرعت بیشتری در رابطه با شکل گیری فضای کارو تلاش در استان صورت گیرد.
رضایی با اشاره به گزارش روند تدوین برنامه مدیریت زیست بومی تالاب گاوخونی توسط سازمان محیط زیست کشور اظهارداشت: اصل این برنامه خوب است و مدیریت استان ضمن استقبال و اعلام حمایت صددرصدی از این طرح، از سازمان محیط زیست کشور می خواهد که پیگیری های لازم را در خصوص تأمین آب بر مبنای حق آبه ی تالاب و کشاورزان داشته باشد تا در حفظ و بقای تالاب گاوخوتی قدم خوبی برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار