۸۰۰ مهندس دفاتر ۳۳ شیراز با بسته شدن این دفاتر بیکار شده‌اند. اعضای شورای شهر قول پیگیری داده‌اند.
کد خبر: ۷۴۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ 18 May 2019

تابناک فارس به نقل از ایلنا: همه چیز از تعطیلی دفاتر ۳۳ شیراز شروع شد؛ دفاتری که قرار بود کارایی مشخصی در پاسخگویی به مردم و مراجعان شورای شهر داشته باشد اما حالا با عدم تحقق اهداف تعیین شده، تعطیل شده‌اند.

ایجاد دفاتر تسهیل‌گری ماده ۳۳ شهرداری شیراز از سال ۹۳ با هدف برون سپاری بخش‌هایی از خدمات شهرسازی شهرداری شیراز کلید خورد و بنا بر مصوبه دوره قبلی شورای اسلامی این شهر، پایان دوره فعالیت این دفاتر تا پایان سال ۹۷ تعیین شد و پس از آن، دیگر این قرارداد از سوی متولیان شهر به واسطه آنچه تحقق نیافتن اهداف شکل‌گیری این دفاتر عنوان شد، تمدید نشد.

حالا ۸۰۰ مهندس شاغل در این دفاتر بیکار شده‌اند و از متولیان شهری می‌خواهند که برای امرار معاش آنها و رفع این بیکاری ناخواسته چاره‌ای بیندیشند.

آنها در روزهای پایانی هفته گذشته، به شورای شهر شیراز مراجعه کردند و خواستار پیگیری مشکل بیکاری خود شدند.

نوذر امامی (رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر شیراز) با حضور در بین این افراد بر پیگیری و تشکیل جلسه فوق‌العاده در کمیسیون معماری و شهرسازی جهت بررسی این اعتراض تاکید کرد و خطاب به این جمع گفت: دو نفر از نمایندگان شما می‌توانند در این جلسه حضور داشته باشند.

وی افزود: در صورتیکه این مصوبه حق شما را پایمال کرده باشد، لغو خواهد شد.

مهندسان دفاتر ۳۳ می‌گویند: نباید بار تصمیمات شورای شهر بر دوش ما بیفتد؛ ما فکر می‌کنیم از آنجا که مجوز تشکیل این دفاتر در شورای شهر قبلی صادر شده، شورای جدید با آن مخالف است و دستور لغو آن را داده است.

این مهندسان در انتظار برگزاری جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر هستند و می‌گویند: امیدواریم به نتیجه قابل قبولی برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار