امام جمعه اصفهان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت:صدور دستور العمل جلوگیری از دوچرخه سواری بانوان برای پیشگیری از برخی مفاسد صورت گرفت.
کد خبر: ۷۴۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱ 17 May 2019

به گزارش تابناک، آیت الله طباطبایی نژاد در نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه اگر دشمنان و کفار ضعیف باشند به سمت ما دستشان را دراز می کنند گفت: این در حالی است که اگر قدرت پیدا کنند به ما زور می گویند به همین دلیل نباید به آنها اعتماد کرد.
آیت الله طباطبایی نژاد همچنین با تشکر از دادستان اصفهان بدلیل صدور دستورالعمل به شهرداری و نیروی انتظامی برای جلوگیری از دوچرخه سواری بانوان، تاکید کرد: این کار برای جلوگیری از برخی مفاسد صورت گرفت در حالی که بسیاری در فضای شبکه های اجتماعی علیه این اقدام، حرف زدند و آن را زیر سوال بردند.
امام جمعه اصفهان اضافه کرد: در کشور اسلامی اگر کسی دستور درست برای جلوگیری از فساد داد آیا باید علیه او حرف هایی بزنند که چر این کار را کرد.
آیت الله طباطبایی نژاد، اظهارداشت: آیا باید در کشور اسلامی، سگ گردانی داشته باشیم و بدانید با هر کس دوست باشید با او در قیامت محشور می شوید.
وی با اشاره به اینکه مردم می توانند سگ در محلی مخصوص در خانه خود داشته باشند، ادامه داد: اما اینکه سگ که حیوان نجسی است را مانند فرزند در بغل بگیرند و آنها را سوار بر ماشین و در خیابان ها بگردانند، برای مسلمانان وقیح است.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه هرگاه از دوچرخه سواری بانوان یا بی حجابی که حرف می زنیم، داد بسیاری بلند می شود، گفت: این افراد بدانند که از اسلام دور هستند.
امام جمعه اصفهان به روز ملی جمعیت اشاره و تاکید کرد: ما باید از اشتباهاتی که کردیم برگردیم زیرا به سمت زندگی غربی رفته بودیم.
وی با اشاره به کاهش جمعیت جوان در کشور، اضافه کرد: این که عده ای بدلیل ترس از گرانی ها و وضعیت اقتصادی، بچه دار نمی شوند، اشتباه و خلاف قرآن است زیرا خداوند می فرماید که بدلیل ترس از کمبودها، جلوی بچه دار شدن را نگیرید.
امام جمعه اصفهان به روز عقد اخوت اشاره و تصریح کرد: عقد اخوت، دوستی و برادری بین همه مسلمانان در همه دوران ها، ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار