آخرین دیدار نساجی مازندران در لیگ برتر فردا پنجشنبه در شرایطی به میزبانی این تیم در قائمشهر برگزار می شود که باز هم تنش ها و حاشیه ها گریبان این تیم را گرفته و اتفاقات عجیبی در اردوی نساجی چی ها دیده می شود.
کد خبر: ۷۴۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ 15 May 2019

آخرین دیدار نساجی مازندران در لیگ برتر فردا پنجشنبه در شرایطی به میزبانی این تیم در قائمشهر برگزار می شود که باز هم تنش ها و حاشیه ها گریبان این تیم را گرفته و اتفاقات عجیبی در اردوی نساجی چی ها دیده می شود.

ایرنا، هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فردا با برگزاری هشت دیدار همزمان آغاز می شود تا پرونده هیجدهمین دوره لیگ برتر جام خلیج فارس نیز بسته شود ، لیگی که برای نخستین بار در بین تیم های آن نساجی هم حضور داشت و همین حضور، جذابیت لیگ را برای مازندرانی ها بیشتر کرد.
برای نساجی و هوادران این تیم ، لیگ برتر فردا با دیدار خانگی مقابل پیکان تهران و شاگردان ' حسین فرکی ' به پایان می رسد ، دیداری که مانند هفت دیدار دیگر از ساعت 21 و 30 دقیقه آغاز می شود تا هواداران نساجی که چند ماه پیش به امید حفظ سهمیه لیگ برتر را در یک دیدار خانگی مقابل ذوب آهن آغاز کردند ، با محقق شدن این هدف در یک بازی خانگی دیگر، با لیگ هیجدهم خداحافظی کنند و سلامی به لیگ نوزدهم بدهند.
نساجی در حالی که با یک پیروزی حساس در رشت مقابل سپیدرود بحران زده و در حال سقوط پا به هفته پایانی گذاشته، امیدوار است که با تکرار پیروزی مقابل پیکان ، دست کم یک پله در جدول صعود کند و امیدوارتر به این که صنعت نفت در مهمانی سایپا با تساوی یا شکست لیگ را به پایان برساند تا نساجی با پیروزی برابر پیکان به رتبه نهم جدول دست یابد و یکی دیگر از اهداف تیم که کسب رتبه یک رقمی در لیگ برتر در پایان فصل بود نیز محقق شود.
دیدار فردا برای نساجی هر چند که به خاطر امنیت در جدول اهمیت چندانی ندارد، اما کسب 3 امتیاز آن هم در دیدار پایانی که میزبانی را هم بر عهده دارد ، می تواند خاطره خوشی از لیگ هیجدهم را در ذهن هواداران ثبت کند.
نساجی در صورت پیروزی برابر پیکان می تواند با این تیم در پیروزی بازی های رو در رو نیز برابر شود. دو تیم تا کنون 3 بار مقابل هم قرار گرفته اند که حاصل آن 2 پیروزی برای پیکان و یک برد برای نساجی بود. برد نساجی مربوط به هفته پانزدهم لیگ برتر است که در زمین پیکان و زمانی که سرمربی کنونی نساجی هدایت همین پیکان را بر عهده داشت به دست آمد.
** انگیزه های شخصی آقا معلم
نساجی از 29 دیدار 33 امتیاز کسب کرده که 16 امتیاز مربوط به نیم فصل نخست و دوره سرمربیگری نکونام است و 17 امتیاز دیگر هم در 14 بازی نیم فصل دوم با هدایت جلالی به دست آمد. به عبارتی دیگر، جلالی با یک بازی کمتر نسبت به نکونام در نساجی، تا کنون یک امتیاز بیشتر کسب کرده و در صورتی که مقابل تیم سابق خود که شناخت کاملی از آن دارد به پیروزی برسد، می تواند با 20 امتیاز در نیم فصل کارش در نساجی را احتمالا به پایان برساند.
عیان شدن اختلافات بین کادر فنی و یکی از مالکان باشگاه نساجی در دو روز اخیر سبب شده که احتمال روی نیمکت نشستن جلالی در فصل نوزدهم لیگ برتر برای نساجی بسیار کمرنگ شود. همین موضوع نیز انگیزه جلالی را برای پایان دادن کارش در نساجی و آن هم در دیداری خانگی مقابل هواداران با یک پیروزی بیشتر می کند. البته جلالی برای شکست دادن تیم سابق خود که پس از 2 سال و چند ماه به دلیل کسب نتایج ضعیف از آن کنار گذاشته شد نیز انگیزه بالایی دارد.
آخرین دیدار نساجی در لیگ هیجدهم را «سید رضا مهدوی» قضاوت می‌ کند و «حمیدرضا کنعانی» و «علیرضا طاهرخانی» کمک داوران این دیدار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار