استاندار اصفهان مطرح کرد:
استاندار اصفهان گفت: آزادکردن زندانیان مالی غیرعمد در بند وظیفه الهی و انسانی است، هر کدام از این افراد می توانند با توجه به مشکلات اقتصادی کشور که ناشی از تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمنان است، در بعد اقتصادی جامعه نیز موثر باشند.
کد خبر: ۷۴۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹ 13 May 2019

به گزارش تابناک و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، عباس رضایی در بازدید از اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان اظهار کرد: افرادی که در این ندامتگاه حضور دارند، هرکدام می تواند در جهت رونق کشور و جامعه در ابعاد مختلف موثر باشند.

 
استاندار اصفهان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، مغفرت و بخشش است، افزود: اگر بخواهیم در این ماه مشمول رحمت الهی باشیم باید کمک کرد که برخی جوانانی که بر اثر مشکلات مالی در این مکان به سر می برند آزاد شوند.
 
رضایی افزود: مردم استان در تمام صحنه ها، مهربانی و سخاوت خود را به نمایش گذاشتند و امیدواریم که در ماه رحمت و مغفرت الهی نیز در جهت آزاد نمودن مددجویان قدم بردارند و خانواده های آنان را شاد کنند که مطمئنا با عنایت خداوند متعال مشمول بخشش، مغفرت و عفو الهی قرار خواهند گرفت.
 
رضایی افزود: علاوه بر اینکه آزادکردن زندانیان مالی غیرعمد در بند وظیفه الهی و انسانی است، هر کدام از این افراد می‌توانند با توجه به مشکلات اقتصادی کشور که ناشی از تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمنان است، در بعد اقتصادی جامعه نیز موثر باشند.
 
استاندار اصفهان از مردم خیر و متدین استان که توانایی مالی دارند خواست که در امر خداپسندانه آزاد کردن زندانیان مالی پیشگام باشند و برگ زرین دیگری را در صفحه پرافتخار اصفهان رقم زنند.
 
در خصوص جابجایی زندان مرکزی، اعتبارات، اختصاص یک دستگاه آمبولانس و تامین تجهیزات آتش نشانی بحث و بررسی شد و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار