استاندار اصفهان تاکید کرد:
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه امسال، سال انتخابات و وفاق است اضافه کرد: ضرورت دارد که همدلی و هماهنگی بیشتر از پیش ایجاد و از طرح مسائل بی جا و بی جهت خودداری شود.
کد خبر: ۷۴۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ 13 May 2019

به گزارش تابناک، عباس رضایی در آیین معارفه فرماندار جدید شاهین شهر و میمه با بیان اینکه نباید تمام خواسته ها و انباشت هایی که در طول چندین سال گذشته به وجود آمده به یکباره در شرایط خاص اقتصادی که استکبار با تمام وجود در جنگ اقتصادی به ما وارد کرده است به دولت تحمیل شود گفت: گاهی اوقات خواسته هایی مطرح می شود بی توجه به آنکه در جنگی قرار داریم که صدای توپ، تانک و مسلسل نمی آید ولی چندی است که جنگ اقتصادی شروع شده است.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه امسال، سال انتخابات و وفاق است اضافه کرد: ضرورت دارد که همدلی و هماهنگی بیشتر از پیش ایجاد و از طرح مسائل بی جا و بی جهت خودداری شود.
رضایی ابراز خرسندی کرد از این که مسائل منطقه ای در این شهرستان برجسته نشده و ملی گرایی و ملی نگری مسوولان این شهرستان براساس شناخت خوبی که از مسائل و مشکلات دولت و دولتمردان دارند دیده می شود.
وی همچنین با اشاره به معارفه و تکریم فرماندار شاهین شهر گفت: در نظام جمهوری اسلامی مناصب و پست افتخار خدمت به مردم است.
استاندار اصفهان بیان کرد : شهرستان بزرگ شاهین شهر و میمه از جمله شهرستان هایی است که ظرفیت های خوبی دارد و نیازمند استفاده و بهره گیری از این ظرفیت هاست.
وی بیان داشت: همدلی، همزبانی و وفاق بین مسوولان این شهرستان در سطح اداری، انتظامی و قضایی و ائمه جمعه شهرستان ها فرصت بسیار مناسبی است که تلاش بیشتری برای ارائه خدمت محسوب می شود.
وی احداث متروی شاهین شهر را یکی از مهمترین و اصلی ترین اقدامات این شهرستان ذکرد کرد و گفت: زیرساخت های این طرح مهم در استانداری آماده است.
وی به فرماندار و شهردار شاهین شهر تاکید کرد که این طرح ریلی در سالجاری جامه عمل پوشیده شود.
رضایی به فرمانداران توصیه کرد که ساده زیستی و همراهی با مردم را فراموش نکنند و کرامت، شان و احترام مراجعه کنندگان را رعایت کنند.
وی خاطرنشان کرد: قوانین و مقررات برای گره دادن به کار مردم وضع و ابلاغ نشده بلکه برای بازکردن مشکلات و گرفتاری های مردم وضع شده است.
استاندار اصفهان به فرماندار جدید شاهین شهر توصیه کرد که علاوه بر این که رسیدگی به امور تمامی اقشار این شهرستان را در اولویت رسیدگی خود قرار دهند باید نگاه ویژه ای به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و محرومان و مستضعفان این شهرستان داشته باشند.
وی همچنین توجه ویژه به استفاده از ظرفیت خواهران در امور و مناصب مدیریتی در این شهرستان تاکید کرد.
رییس شورای اسلامی شاهین شهر در این آیین گفت: استفاده بهینه از پساب، راه اندازی طرح مترو و همچنین رفع مشکلات جانمایی نشدن فضای آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و انتظامی مسکن مهر این شهر نیازمند تشکیل کارگروهی به این منظور در استانداری است.
فرهای افزود: با همدلی و وفاق می توانیم در سالی که رهبر معظم انقلاب به نام رونق تولید نامگذاری کرده اند قدم های بزرگی برداریم.
در این آیین اسفندیار تاجمیری به عنوان سرپرست فرمانداری شاهین شهر معرفی و از خدمات 6 ساله علیرضا بصیری فرماندار سابق این شهرستان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار