کد خبر: ۷۴۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 13 May 2019

تابناک / قطعی شدن سهمیه آسیایی استقلال از یک سو و توجه به اینکه استقلال دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد از سوی دیگر، سبب شده تا شایعه پردازان با تاکید بر حضور اسماعیل خلیل‌زاده مالک گیلانی هتل کادوس رشت در بین اعضای هیات مدیره استقلال، بر شایعه تبانی بین استقلال و سپیدرود برای تغییر در نتیجه بازی حساس هفته سی ام بیفزایند و مدعی شوند استقلال برای شکست در برابر سپیدرود به میدان می رود!

پس از شکست تلخ خانگی سپیدرود در برابر نساجی مازندران، شاگردان دست نشان باید برای بقا در لیگ برتر، استقلال تهران را در تهران شکست دهند. هدفی که شاید تحقق آن خیلی سخت باشد، اما غیرممکن نیست.

اگر سپیدرود بتواند استقلال را شکست دهد و نفت مسجد سلیمان نتواند در خانه از سد ذوب آهن بگذرد، هواداران پر تعداد سپیدرود می توانند شاهد بقای این تیم ریشه دار و پرطرفدار در لیگ برتر باشند. در چنین شرایطی اما برخی افراد ناشناس با انتشار شایعه ای در فضای مجازی در حال دامن زدن به حاشیه ای عجیب حول محور سپیدرود هستند!

متاسفانه طی ساعات گذشته، شایعات عجیبی در فضای مجازی منتشر می شود که انتشاردهندگان آن مدعی وجود تبانی با هدف تغییر نتیجه بازی استقلال و سپیدرود هستند! شایعاتی که به نظر می رسد تنها با هدف کم ارزش کردن بُرد احتمالی سپیدرود در مقابل استقلال اشاعه می یابد و برخی از این طریق تلاش می کنند تا در اقدامی پیشگیرانه و در صورت پیروزی سپیدرود در برابر استقلال و بقای این تیم پرطرفدار در لیگ برتر، آن را ناشی از وجود یک تبانی بدانند!

قطعی شدن سهمیه آسیایی استقلال از یک سو و توجه به اینکه استقلال دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد از سوی دیگر، سبب شده تا شایعه پردازان با تاکید بر حضور اسماعیل خلیل‌زاده مالک گیلانی هتل کادوس رشت در بین اعضای هیات مدیره استقلال، بر شایعه تبانی بین استقلال و سپیدرود برای تغییر در نتیجه بازی حساس هفته سی ام بیفزایند و مدعی شوند استقلال برای شکست در برابر سپیدرود به میدان می رود!

قابل تامل آن که شایعه پردازان گریزی به اتفاقات بازی سپیدرود و تراکتور سازی تبریز هم زده اند! این در حالی است که با توجه به حواشی پس از این بازی و دستگیری محسن فروزان و همسرش توسط نهادهای نظارتی، بر همگان مشخص است که اگر هم مساله ای بیرونی بر نتیجه این بازی تاثیر گذاشته است، بحث شرط بندی بوده است نه تبانی مسئولان سپیدرود با مدیران تیم تراکتورسازی که در آن برهه زمانی، به هیچ عنوان حاضر به از دست دادن رویای خوش قهرمانی نبودند.

در پایان امید آن می رود که سپیدرود بتواند با پیروزی برابر استقلال، فرصت دوباره ای را برای حضور در لیگ برتر فوتبال کشور به دست آورده و پس از تضمین بقا در لیگ برتر، مسئولان این باشگاه سیاست های لازم را برای خروج این تیم ریشه دار از این بن بست بیندیشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار