معاون ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: هیئت ورزش‌های کارگری خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 09 August 2015
هوشنگ ولی‌‌پور صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران ورزشی خراسان رضوی در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: تا حدود چند وقت پیش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی دارای 47 هیئت ورزشی بود که اکنون به 48 هیئت ارتقا پیدا کرده است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: ‌48 هیئت ورزشی تحت نظر اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که جدیدترین هیئت اضافه شده هیئت چوگان است، این هیئت در شهرستان درگز در حال فعالیت است که امیدواریم بتوانیم این رشته و این هیئت را در شهرستان‌های دیگر استان راه‌اندازی کنیم.

ولی‌پور بیان کرد: در حال حاضر هیئت دانش‌آموزی راه‌اندازی شده و هیئت ورزشی کارگری در شرف تاسیس است اما در رابطه با هیئت دانشجویی باید بگویم که این هیئت تاکنون در هیچ استانی راه‌اندازی نشده است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی 12 هیئت ورزشی با سرپرست اداره می‌شوند که خوشبختانه سال گذشته 18 مجمع جهت انتخاب ریاست در خراسان رضوی برگزار شد که در تاریخ 24 مرداد ماه انتخابات برگزار می‌شود و مجمع هیئت کوهنوردی در شرف برگزاری است اما برای تصدی ورزش‌های سه گانه تنها یک نفر ثبت نام کرده است؛ براساس دستور وزارت برخی هیئت‌ها تا زمانی که رئیس فدراسیون آن مشخص نشود نباید سرپرست جدیدی مشخص شود.

در ادامه این نشست، مازیار ناظمی، نائب رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران در سخنانی اظهار داشت: به جرات می‌توان گفت که متاسفانه خبرنگار و رسانه هراسی و وابسته به افراد مختلف بودن، یکی از مهم‌ترین ضعف‌ها در ورزش کشور است. خوشبختانه ما در وزارت ورزش بنای شکایت از هیچ رسانه‌ای را نداریم اما اگر رسانه‌ای به‌دلیل منافع گروهی و جناحی و حزبی خلاف آنچه که وجود دارد را بیان کند، معاونت حقوقی رئیس‌جمهور جهت حل و فصل آن به‌پای کار می‌آید.

مراسم تقدیر از خبرنگاران ورزشی با حضور مازیار ناظمی برگزار شد که در این مراسم از مهدی صبوری‌نیک و نیما نجف‌زاده؛ خبرنگار و عکاس ورزشی خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی تقدیر به‌عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار