سرمربی تیم تراکتور معتقد است که داور در صحنه اعلام پنالتی برای نیم پارس جنوبی جم اشتباه کرد.
کد خبر: ۷۴۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۹ 12 May 2019

جرج لیکنز پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: اول از همه می‌خواهم در مورد صحنه پنالتی تیم پارس جنوبی صحبت کنم. پنالتی که برای این تیم گرفته شد درست نبود. در بازی مقابل نساجی و یکی دو بازی دیگر پنالتی‌مان را نگرفتند و در این مسابقه هم برای حریف پنالتی گرفتند.

وی با اشاره به تعویض احسان حاج‌صفی خاطرنشان کرد: تعویض حاج‌صفی اجباری بود. او به خاطر مشکل گوارش که داشت قادر به ادامه دادن بازی نبود به همین خاطر ما مجبور شدیم حاج‌صفی را تعویض کنیم. به خاطر اتفاقاتی که در بازی امروز رخ داد ناراحتم و به همین خاطر نمی‌خواهم زیاد درباره این بازی حرف بزنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور بار دیگر بر نادرست بودن پنالتی پارس جنوبی تأکید کرد و یادآور شد: اگر آن پنالتی که داور برای پارس جنوبی گرفت نبود، ما برنده بازی می‌شدیم؛ درست است بعد از پنالتی پارس جنوبی شانس داشت که باز هم به ما گل بزند اما ما باید می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم. فشار زیادی روی ما بود اما این فشار بر روی پارس جنوبی وجود نداشت.

لیکنز در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا امروز از رضا شربتی در پست تخصصی بازی گرفته نشد و دانیال اسماعیلی فر در پست دفاع چپ به عنوان یک بازیکن غیرتخصصی به میدان رفت، گفت: ما دوست نداشتیم به خاطر دور بودن شربتی از میادین او را بازی بدهیم تا مشکلی برایش پیش نیاید. اسماعیلی فر هم خودش گفت که می‌تواند در دفاع چپ بازی کند و به همین خاطر موسوی را به زمین فرستادیم و دانیال را به دفاع چپ منتقل کردیم.

وی ادامه داد: به خاطر نتیجه و اتفاقاتی که در بازی امروز افتاد ناراحت هستیم؛ شاید اگر کسی دیگری بود به نشست خبری نمی‌آمد اما من به احترام شما خبرنگاران به اینجا آمدم که درباره بازی صحبت کنم. فشاری که بر روی تیم ما وجود داشت تأثیر منفی روی بازیکنان گذاشت. وقتی گل زدیم همه چیز خوب بود. چون ما روی نوع گلزنی تمرین کرده بودیم اما متأسفانه بعد از گل یادمان رفت که باید گل دوم را هم بزنیم. همچنین ما باید از تک‌گلمان دفاع می‌کردیم اما این کار را انجام ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: من واقعاً ناراحتم. ما زیاد تمرین کردیم اما خیلی مشکلات داریم که باید آنها را درست کنیم. آن پنالتی مهم بود چون همه چیز دست به دست هم داد تا ما امروز سه امتیاز را نگیریم. با این حال نباید به این پنالتی و پنالتی‌هایی که در بازی گذشته برایمان گرفته نشد زیاد دامن بزنیم چون این مسائل مربوطه به گذشته است. بهتر است که الان آرام باشیم و به آینده فکر کنیم. در بازی مقابل سپید رود یکسری اتفاقاتی افتاد که همه در جریانش هستند. در بازی مقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس هم همه چیز علیه ما شد.

لیکنز عنوان کرد: من وقتی اینجا هستم تمام عشق، وجود و قلبم را برای تراکتور دادم. ما باید به این مسئله فکر کنیم که برای آینده چه آماده‌سازی داشته باشیم و چگونه نقاط ضعفمان را پوشش بدهیم. ما باید مثل یک باشگاه بزرگ باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار