در کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اصفهان مطرح شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان بر تداوم اقدامات مختلف برای ایمن سازی جاده ها تاکید کرد.
کد خبر: ۷۴۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ 11 May 2019

به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اصفهان صبح امروز  در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان و به دبیری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان پس از استماع گزارش نوروزی دستگاه های حاضر در این جلسه اظهار کرد: اقدامات موثری که در نوروز سال جاری برای کاهش تصادفات انجام شد از جمله بخشنده کردن راه ها، اصلاح شیب شیروانی و.... باید در تابستان امسال نیز تداوم یابد.

حجت الله غلامی با اشاره به پیش رو بودن سفرهای تابستانی گفت: توزیع سفر در شهرستانهای استان یکی از اهداف ما به شمار می آید.

وی ادامه داد: افزایش حجم سفرها در شهرستانهای گردشگر پذیر باید با پشتیبانی و برنامه ریزی در حوزه ارتقا و بهبود ایمنی زیرساخت ها همراه باشد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان نیز دراین جلسه ضمن تشکر از تمام دستگاه هایی که در نوروز امسال به خدمت رسانی به مردم پرداختند، اظهار کرد: در نوروز امسال با ايجاد يك بستر مناسب اطلاعاتي و هم افزایی كارشناسان پلیس راه، ايمني و ترافيك و مركز مديريت راه‌ها  مدل علمی پیش بینی تصادفات نوروزی تدوین شد.

مهدی خضری با تطبیق این مدل علمی با واقعیات نوروز 98 اضافه کرد:  66 درصد از تصادفات فوتي نوروز 98 بر روي اين محورها رخ داده است که نشان می دهد تحلیل صحیح داده های دستگاه های مختلف چگونه می تواند مدیران را در تصمیم گیری و تصمیم سازی صحیح یاری کند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اصفهان گفت: تحلیل آمار تصافات نشان می دهد که 50 درصد تصادفات رخ داده در نوروز امسال از نوع واژگوني بوده كه نسبت به نوروز گذشته 30 درصد كاهش داشته است.

وی  دليل اين مسئله را حضور فعال پليس  راه و راهداران و ساير دستگاه‌هاي امدادي و دستگاه‌هاي داراي چراغ گردان در محورهاي برون‌شهري استان برشمرد و گفت: بسیج دستگاه ها بر اساس مصوبه كميسيون مديريت اجرايي ايمني حمل‌ونقل استان صورت گرفت و بسیار موثر بود.

در پایان این جلسه مشکلات موجود دستگاه های مختلف در این حوزه مطرح و تصمیمات لازم برای رفع آن اتخاذ شد.

ع.ق

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار