معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اصفهان:
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: با توجه به این که این استان تولیدکننده مازاد دام سبک نیست، پتانسیل قاچاق اینگونه دام در اصفهان وجود ندارد.
کد خبر: ۷۴۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 11 May 2019

به گزارش تابناک، ˈامیرحسین افیونی با تاکید به اینکه هرگونه نقل و انتقال دام های سبک و سنگین به خارج از استان کنترل می شود گفت: این جابجایی ها باید با مجوز اداره کل دامپزشکی صورت گیرد.
وی با بیان این که اصفهان تولیدکننده دام سنگین است، اضافه کرد: وضعیت دام و گوشت قبل از عید با فراز و نشیب هایی همراه بود و هر روز شاهد خبرهایی در باره قاچاق دام از کشور به کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس بودیم.
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان در ادامه با بیان اینکه تاکنون دامی برای قاچاق از اصفهان خارج نشده، اما تعدادی دام بدون مجوز جابجا شده بود که این محموله ها نیز توقیف شده تصریح کرد: تمهیدات لازم برای جلوگیری از قاچاق و خروج دام سبک و سنگین از استان اصفهان انجام شده است.
افیونی تصریح کرد: با توجه به این که دامداران در شرایط کنونی اقتصادی با کمبود نقدینگی مواجهند عده ای از افراد سودجو اقدام به خرید دام های آنها بمنظور قاچاق به خارج از کشور می کنند که آگاهی لازم در این زمینه به اتحادیه ها و دامداران ارائه شده است.

برچسب ها: اصفهان ، قاچاق ، دام سبک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار