مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان از آغاز اجرای طرح ویژه اشتغالزایی در مناطق محروم و روستایی با مشارکت شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ 11 May 2019

به گزارش تابناک، علی رحمانی با بیان اینکه برای اشتغالزایی در مناطق محروم و روستایی، اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری با همکاری مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اقدام به اجرای طرح مشارکت و ترویج فروش محصولات مناطق روستایی کرده اظهار داشت: یکی از اهداف مهم این طرح ساماندهی محصولات مناطق روستایی است که با اجرای آن از مهاجرت روستاییان به کلانشهر اصفهان جلوگیری می شود.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان افزود: این طرح یکی از مباحث مهم در روند توسعه، حاشینه نشینی و آسیب های مرتبط با آن است که توسط مرکز پژوهش های شورای شهر اصفهان بصورت میدانی به آن پرداخته شده است.
وی، اجرای این طرح را فرصت ویژه ای برای رونق تولید و فروش محصولات روستایی ذکر کرد و گفت: این طرح علاوه بر آن که ضامن اشتغال روستاییان است، موجب رشد و تعالی ساکنان این مناطق نیز خواهد شد.
رحمانی با اشاره به اینکه نهادهای مختلفی در اجرای این طرح مشارکت دارند، اضافه کرد: سازمان میوه و تره بار و بازارهای روز شهرداری به میدان خواهند آمد تا محصولات کشاورزی و فرآورده های آن، صنایع دستی و منسوجات تولیدی در جایگاه ویژه ای به فروش برسد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش ویژه فرمانداری ها و بخشداری ها، به منظور تبادل نظر و مشارکت هرچه بیشتر مقرر شده تا شهرستان های اصفهان، فهرست محصولات خود را به صورت منظم و منسجم، ارائه و با همکاری تعاونی روستایی به فروش و اشتغالزایی در روستاها کمک شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار