معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: طرح قطار سریع السیر تهران - اصفهان - شیراز از مهمترین طرح های در دست اقدام استان است که اجرای آن باید هرچه سریع تر از سرگرفته شود.
کد خبر: ۷۴۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 11 May 2019

به گزارش تابناک، سید حسن قاضی عسگر با بیان اینکه در ادامه اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان ـ تهران ناهماهنگی هایی در حوزه مدیریتی پیش آمده بود که می توان ریشه آن را سو مدیریت ها دانست اظهار کرد: معاونت عمرانی استانداری به دنبال برطرف شدن این مشکل است و با توجه به اینکه این طرح از مرحله سرمایه گذاری به اجرا رفته و مسئولیت آن به معاونت عمرانی استانداری واگذار شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان درباره اجرای طرح های قطار حومه ای اصفهان نیز گفت: اجرای این طرح ها در حال پیگیری است و به دنبال سرمایه گذار هستیم این در حالی است که تاکنون سه گروه برای تامین سرمایه مورد نیاز این طرح ها اعلام آمادگی کرده اند و ما در حال مذاکره با آنها هستیم. 
قاضی عسگر بیان داشت: قطار حومه ای برای محورهای ' اصفهان - زرین شهر ' ، ' اصفهان - نجف آباد ' و ' اصفهان - شاهین شهر ' طراحی شده و برای اجرای آنها در حال مذاکره با سرمایه گزاران هستیم از سوی دیگر قطار حومه ای اصفهان ـ بهارستان ادامه عملیات اجرایی این طرح به بودجه نیاز دارد که در حال تامین اعتبار مورد نیاز هستیم. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان بیان کرد: طرح قطار حومه ای اصفهان - بهارستان تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید. 
وی همچنین از تهیه طرح پتراموای میدان جمهوری تا میدان آزادی اصفهان خبر داد و گفت: 2 فاینانسور برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند که درحال مذاکره با آنها هستیم تا بتوانند این طرح را فاینانس کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار