مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور اطلاعیه از پیش بینی آغاز بارش های رگباری از عصر امروز 19 اردیبهشت ماه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ 09 May 2019

به گزارش تابناک، در این اطلاعیه آمده است: بررسی نقشه ها و مدل های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار بارشی از عصر روز پنجشنبه تا اواخر وقت روز جمعه (فردا) است.
اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: این ناپایداری ها به صورت بارش های رگباری بهاری گاهی همراه با وزش باد به نسبت شدید در استان و بویژه نیمه غربی خواهد بود.
کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار بر روی استان تا 2 روز آینده است و آسمان در بیشتر نقاط استان کمی ابری، به تدریج افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و در عصر بارش‌های رگباری بهاری پیش ‌بینی می‌شود.
حجت الله علی عسگریان اظهارداشت: این بارش‌ها برای روز جمعه بویژه در نواحی غربی و جنوبی استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود ورعد و برق دوراز انتظار نیست.
وی بیان کرد: دمای هوا در 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا سه درجه سانتی گراد افزایش خواهد داشت.
کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای کلانشهر اصفهان در روز جمعه (فردا)، هوای کمی ابری به تدریج افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و رگبار و رعد وبرق و برای روز شنبه، هوای قسمتی ابری و وزش باد پیش بینی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار