استاندار مازندران : کمیته پایش و جلوگیری از فراریان مالیاتی در مازندران تشکیل می شود .
کد خبر: ۷۴۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 09 May 2019

استاندار مازندران : کمیته پایش و جلوگیری از فراریان مالیاتی در مازندران تشکیل می شود .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، استاندار مازندران امروز در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان با اشاره به لزوم آسیب شناسی بودجه سال 97 مازندران و ایجاد کار گروه تخصصی برای پیگیری هزینه کرد اعتبارات طرح های ملی و استانی گفت : با توجه به اینکه 90 درصد درآمدهای استان از محل در آمدهای مالیاتی است،کمیته ای برای رصد فراریان مالیاتی تشکیل می شود .
احمدحسین زادگان با بیان اینکه ظرفیتهای بودجه ای تهاتری 3 جانبه اسنادی در مازندران استفاده نشده است افزود : با تشکیل کمیته رصد ظرفیتهای این بخش نیز بازنگری خواهد شد .
وی تصریح کرد : پارسال به علت کم رغبتی بخش خصوصی و کم تحرکی دستگاه های اجرایی واگذاری طرح های عمرانی به درستی صورت نگرفت که این موضوع هم در برنامه ریزی سال 98 دنبال می شود .
نماینده عالی دولت درمازندران همچنین به تمرکز اجرای طرح های پسماند و فاضلاب درمازندران اشاره و خاطرنشان کرد : 281 میلیون دلار تسهیلات بانک اسلامی برای طرح های آب و فاضلاب اختصاص یافت .
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران هم با اشاره به 5 هزار طرح نیمه تمام استان و برنامه ریزی این سازمان امسال برای تکمیل طرحهایی با پیشرفت 80 درصدی افزود : هزا ر و 600 طرح نیز امسال با وجود انقباضات بودجه ای در استان بهره برداری می شود .
غلامی راد ، همچنین اجرای طرح های مدیریت پسماند و تفکیک زباله مبدا با تصفیه شیرابه ها را اولویت های اعتباراتی سال98 عنوان کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار