با حضور استاندار اصفهان، ۱۸ پروژه عمرانی شهرداری شاهین شهر بهره برداری و کلنگ زنی شد با حضور دکتر عباس رضایی در شاهین شهر ۱۸ پروژه عمرانی و خدماتی این شهر با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال بهره برداری و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۷۴۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 06 May 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در آیین افتتاح  و کلنگ زنی ۱۸ طرح عمران شهری در شاهین‌شهر، خواستار اجرایی شدن مترو اصفهان- شاهین شهر شد و اظهارداشت: شهرداری و شورای اسلامی شاهین‌شهر، شروع احداث خط متروی ۱۳ کیلومتری شاهین‌شهر – اصفهان و بالعکس را امسال اجرایی کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه احداث متروی شاهین شهر – اصفهان در افزایش رضایت‌مندی مردم از خدمات شهرداری تاثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: رفت‌وآمد آسان و سریع به اصفهان و بالعکس، کاهش آلودگی محیط‌زیست و حفظ فضای سبز در طول مسیر از جمله اثرات مثبت اجرایی شدن این طرح خواهد بود.

وی با قدردانی از شهرداری و بخش خصوصی در احداث مرکز تجاری، خدماتی و تفریحی قلب شهر شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: باید در ارائه خدمات رفاهی این مرکز به شهروندان به‌گونه‌ای عمل شود که همه اقشار این شهر اعم از پردرآمدها و کم‌درآمدها از خدمات این مرکز بهره‌مند باشند.

رضایی با قدردانی از همت شهرداری و شورای اسلامی شهر در ساخت ورزشگاه‌ها و بوستان‌ها در این شهر، تاکید کرد: باید بخشی از زمان استفاده از مکان‌های ورزشی، حتماً به بانوان اختصاص یابد.

وی با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرب آب، اظهارداشت: باید شهرداری‌های استان اصفهان در توسعه فضای سبز از شیوه‌های آبیاری نوین و کاشت گونه‌های مقاوم به کم‌آبی استفاده کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به شرایط حساس کشور و تلاش دشمنان در راستای تضعیف نشاط مردم و همبستگی ملی، تاکید کرد: مسؤولان باید در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم تلاش کنند.

شایان ذکر است افتتاح ایستگاه پمپاژ انتقال پساب شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال، مجتمع تجاری خدماتی و تفریحی قلب شهر با اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد ریال و زیربنای ۲۴۰۰۰متر مربع و همچنین آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ بوستان حافظ شمالی شاهین شهر به مساحت ۶۵۰۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از جمله طرح هایی بود که امروز با حضور استاندار اصفهان صورت گرفت.

همچنین استاندار اصفهان در بدو ورود به شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور در محل یادمان شهدای گمنام نسبت به مقام شامخ شهدای سرافراز ادای احترام نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار