رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان گفت: قیمت مرغ با توجه به جوجه ریزی که انجام شد با افزایش عرضه‌ها حالت منطقی‌تر به خود گرفت و از 17 هزار تومان آرام آرام به محدوده 11 هزار تومان رسید.
کد خبر: ۷۴۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 05 May 2019

به گزارش تابناک، رسول جهانگیری در خصوص طرح‌های نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از شنبه هفته گذشته، گروه‌های بازرسی اصناف در سطح شهر برای کنترل قیمت‌ها و نحوه عرضه مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان مستقر شده‌اند و در حال نظارت کامل بر بازار هستند.

رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان خاطرنشان کرد: عرضه کالاهای تنظیم بازار و کالاهایی که بیشتر در این ماه اثرگذار هستند به خوبی نظارت می‌شود.

وی در ادامه افزود: قیمت مرغ با توجه به جوجه ریزی که انجام شد با افزایش عرضه‌ها حالت منطقی‌تر به خود گرفت و از 17 هزار تومان آرام آرام به محدوده 11 هزار تومان رسید.

جهانگیری تأکید کرد: قیمت‌ها به صورت دستوری قابل کنترل نیستند و تلاش بر این بوده که با منطقی کردن عرضه و تقاضا، قیمت‌ها را به سمت حالت واقعی سوق داد.

وی یادآور شد: بر همین اساس، مشکلی در تأمین مرغ و شکر وجود ندارد و کلیه واحدهای قنادی و مصرف‌کننده شکر، از نظر تأمین شکر مشکلی نداشته و در سطح اصناف نیز، شکر به میزان کافی در دسترس وجود دارد.

رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان متذکر شد: زولبیا و بامیه قیمت مشخصی ندارد و بر اساس میزان کیفیت، قیمت‌گذاری می‌شود و کارشناسی‌های لازم در خصوص متناسب بودن قیمت و کیفیت این محصول در بازار به صورت مستمر ادامه دارد و انتظار داریم همچون سال گذشته، این قیمت‌گذاری به خوبی رعایت شود.

وی اعلام داشت: اگر شرایطی پیش آمد که کمیسیون نظارت، زولبیا و بامیه را قیمت‌گذاری کند، حتماً به این مسأله ورود خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار