رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: 750 مبلغ در ماه مبارک رمضان به شهرستان های این استان اعزام شدند.
کد خبر: ۷۴۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷ 04 May 2019

حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی با بیان اینکه مبلغان اعزامی به شهرستان های اصفهان در برنامه های ابلاغی برای سخنرانی، ترویج نماز و زکات، تفسیر قرآن، برپایی نماز جماعت و احکام و نهج البلاغه در ماه رمضان فعالیت دارند گفت: در این ماه مبارک همچنین 400 مبلغ به استان های چهارمحال و بختیاری، لرستان و خوزستان اعزام شدند. 
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که امسال استان های سیل زده شرایط خاصی دارند، یادآور شد: این مبلغان بعنوان امداد فرهنگی به این مناطق اعزام شدند. 
وی با اشاره به این که این ماه بهترین فرصت برای عبادت و جذب جوانان به مساجد است، تصریح کرد: تعامل فرهنگی و اجتماعی با مردم، رفع و رجوع بعضی مسائل فقهی اعتقادی و شبهات، پرسش و پاسخ و تقویت روابط فرهنگی و اجتماعی و دلداری و امداد سیل زدگان جزو این برنامه هاست. 
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امداد فرهنگی در ماه رمضان جزو تجربه ها و برنامه هایی است که از سال گذشته در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه هم اجرا شد و بازخورد و نتایج خوبی بهمراه داشت. 
وی با اشاره به این که مبلغان اعزامی در ایام ماه مبارک رمضان به مباحث امداد فرهنگی می پردازند، اضافه کرد: در ایام عید تا ماه رمضان و بعد از وقوع سیل در استانهای لرستان و خوزستان طلبه ها با هدف ارائه کمک و مشارکت در فعالیت های خدماتی به این مناطق اعزام شدند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار