استاندار اصفهان از آغاز طرح کنار گذر شرقی شهرستان گردشگر پذیر خوانسار خبر داد.
کد خبر: ۷۴۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 04 May 2019

به گزارش تابناک، عباس رضایی در حاشیه اجلاس شوراهای اسلامی استان در خوانسار در جمع خبرنگاران افزود: این شهرستان از نقاط خوش آب و هوا و گردشگر پذیر استان است ولی به دلیل عرض کم خیابان ها، وضعیت مناسبی به لحاظ ترافیکی ندارد ولی با اجرای طرح های پیش رو در آینده نزدیک بهبود می یابد؛ در این راستا سفری به همراه مدیران و جمعی از اعضای شوراهای اسلامی به خوانسار صورت گرفت تا از نزدیک مسائل و مشکلات شهری و عمرانی آن بررسی و چاره اندیشی شود.
وی اظهار داشت: بر این اساس یکی از خواسته ها و مطالبات به حق مردم این شهرستان رسیدگی به وضعیت جاده ها و میسرهای ورودی و خروجی شهر و به ویژه کمربندی آن بود.
استاندار اصفهان یادآور شد: با بررسی ها و بازدید صورت گرفته عملیات اجرایی طرح کنارگذر شرقی خوانسار به طول 21 کیلومتر و درقالب چهار خط از امروز با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال آغاز شد و در توصیه و تاکیدات با مدیر راه و شهرسازی و پیمانکار طرح مقرر شد که کار آزادسازی زمین های مسیر اجرای طرح نیز هرچه زودتر صورت گیرد.
وی همچنین به اجرای طرح زیرگذر روستای سنگ سفید در مسیر جاده دامنه به خوانسار اشاره کرد و گفت: این طرح نیز با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال تا مدت 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد و دسترسی روستاهای مجاور را به شهرستان خوانسار تسهیل می کند.
رضایی با اشاره به اهمیت سفر به شهرستان ها و بررسی مشکلات و مطالبات آنها از نزدیک گفت: مقرر شده است اعضای شوراهای اسلامی استان را با توجه به اینکه آنها بطور مستقیم با مشکلات شهرهای خود در ارتباط هستند همراه کنیم تا علاوه بر آشنایی و تبادل نظر با یکدیگر از نقطه نظرات مدیران در ارتباط با مسایل نیز آشنا شوند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه 86 درصد مردم استان در شهرها زندگی می کنند و بخش عظیمی از مسوولیت آنها بر عهده شوراهای اسلامی شهرهاست گفت: لازم است جلسات مشترکی با یکدیگر داشته باشند و همنوایی بیشتری در جهت تسریع و تسهیل امور بین آنها صورت گیرد. 
وی مشکل اشتغال در شهرستان خوانسار را مشکل مشترک بین همه شهرهای استان عنوان کرد و گفت: اعضای شوراها باید با بهره گیری از ظرفیت تعاملی خود با مردم و دستگاه ها برای رفع این مهم چاره اندیشی کنند. 

برچسب ها: اصفهان ، خوانسار ، گردشگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار