پانزدهمین نمایشگاه بین ‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته روز پنجشنبه درمحل برگزاری نمایشگاه های استان اصفهان گشایش یافت.
کد خبر: ۷۴۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴ 01 May 2019

به گزارش تابناک، این نمایشگاه توانمندی‌های بیش از 70 شرکت داخلی و خارجی را در 6 هزار مترمربع فضای بسته نمایشگاهی و 500 مترمربع فضای باز به نمایش گذاشته است.
شرکت‌های فعال در زمینه‌های سنگ کوپ خام، فرآوری، ماشین‌ آلات، تجهیزات، اسلب و سنگبری از استان‌های تهران، اصفهان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، قم، لرستان، فارس، البرز و خراسان رضوی در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته حضور دارند؛ همچنین نمایندگانی از کشورهای انگلستان و آلمان به ارائه توانمندی‌های خود می ‌پردازند.
کشورچین نیز با برپایی پاویون اختصاصی خود در این نمایشگاه، تلاش می‌ کند شرایط مطلوبی برای افزایش ارتباطات و مبادلات تجاری میان شرکت‌های ایرانی فعال در زمینه سنگ و معدن و شرکت‌های مستقر در شرق آسیا فراهم آورد.
در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، علاوه بر تجلیل از پیشکسوتان صنعت سنگ ایران، چهار کارگاه آموزشی نیز برگزار خواهد شد تا علاقه مندان و فعالان عرصه سنگ و معادن، با بازار سنگ خاورمیانه از دیدگاه جهانی، نقش برندینگ در بازاریابی و صادرات سنگ و نقش فناوری اطلاعات در صادرات سنگ آشنا شوند.
کارگاه تخصصی بررسی مولتی وایر گرانیت و ماربل مقایسه آن با اره لنگ نیز در کنار پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته برگزار خواهد شد.
نمایشگاه یاد شده تا 14 اردیبهشت‌ امسال ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار