شیخ راشد الدوسوری، هم اینک نیز آماده گسترش همکاری های اقتصادی با استان فارس هستیم.
کد خبر: ۷۴۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 01 May 2019

تابناک فارس به قنل از ایرنا: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در مطلب چهارشنبه خود به نقل از عنایت الله رحیمی در دیدار رئیس دفتر امیر قطر در شیراز، مردم استان فارس و کشور قطر را دارای اشتراکات دینی و فرهنگی دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران به انسانیت توجه دارد و همواره به همسایگان خود وفادار بوده است.
او اظهار داشت: مردم استان فارس هم از دیرباز ارتباط فرهنگی عمیقی با کشورهای جنوبی خلیج فارس داشته اند.
رحیمی، فارس را شناسنامه ایران و نمونه کوچک ایران دانست و اضافه کرد: ارتباط هر کشوری با این استان به منزله ارتباط با کشور ایران خواهد بود.
استاندار فارس ادامه داد: ایران در تاریخ 200 سال گذشته خود هیچگاه به کشوری تجاوز نظامی و تعرض نکرده و تنها در اندیشه حفظ امنیت خود و همسایگان بوده است.
رحیمی گفت: در حوزه سرمایه گذاری نیز هم اینک فرصت های قابل توجهی در حوزه های صنعتی، کشاورزی، معدنی و گردشگری در فارس وجود دارد.
استاندار فارس افزود: جمهوری اسلامی ایران امنیت سرمایه گذاری را تامین می کند و هم اینک نیز شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری فراهم است.
وی گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد انجام سفرهای رسمی هیات های ایرانی و قطری در زمینه سرمایه گذاری های گسترده باشیم.

**مردم قطر حمایت های ایران در شرایط سخت را فراموش نمی کنند
رئیس دفتر امیر قطر نیز در این دیدار گفت: مردم و مسئولان کشور قطر حمایت جمهوری اسلامی ایران از این کشور در شرایط سخت را هرگز فراموش نخواهند کرد.
شیخ راشد الدوسوری، ارتباط مردم قطر و فارس را از گذشته مستحکم دانست و افزود: امنیت سرمایه گذاری به شکل مناسبی در استان فارس وجود دارد و موانع موجود قابل رفع است.
وی ادامه داد: هم اینک نیز آماده گسترش همکاری های اقتصادی با استان فارس هستیم.
قطر به مرکزیت دوحه از کشورهای جنوبی خلیج فارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار