استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان تاکید کرد: مشکلات آب باید به دور از مسائل سیاسی و احساسی مدیریت و حل شود.
کد خبر: ۷۴۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ 01 May 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در نشست اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارداشت: حضور اعضای سابق و کنونی شورای شهر در کنار یکدیگر نشانه دلسوزی آنان برای نظام است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه اگر امروز در اصفهان نقاط مثبت و منفی را شاهد هستیم، نتیجه اقدامات همه مدیران و مسئولان در سال‌هایی است که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، تصریح کرد: در خصوص مشکلات شهر همچون ترافیک کسی نمی‌تواند خود را مبرا بداند.
وی با اشاره به اینکه کلیدی‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه مردم اصفهان مسائل مربوط به آب است، تصریح کرد:مشکلات آب باید به دور از مسائل سیاسی و تنها درجهت رضای خداوند و جلوگیری از تخریب یک تمدن، مدیریت و حل شود.
رضایی با اشاره به اینکه در خصوص مسئله آب باید از احساسی عمل کردن پرهیز شود، تاکید کرد: تمام تلاش مدیریت استان در جهت رفع این مطالبه اصلی مردم بکار گرفته شده است.
عباس رضایی با بیان اینکه ستاد احیای زاینده‌رود باید ۱۵ سال پیش تشکیل می‌شد، اظهارداشت: برای حل بحران آب از همه مسئولین ذیربط کمک گرفته شده و از ظرفیت‌های استان برای آن استفاده شده است.
رضایی اضافه کرد: درخصوص مسئله آب هماهنگی بین نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ایجاد شده است و آقایان عابدی، فولادگر و موسوی لارگانی به عنوان نماینده نمایندگان مجلس در مسئله آب ورود پیدا کرده‌اند.
عباس رضایی با اشاره به وظایف شوراها تاکید کرد: شوراها باید در مرحله خرد جمعی تنها به شهرها بسنده نکنند.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال به تنگ نظری‌ها و محدودیت‌ها دچار شده، تاکید کرد: باید دست در دست هم دهیم تا بار دیگر آهنگ رشد اصفهان را که در سال‌های اخیر کاهش یافته، بهبود دهیم.

۱۰ سال زندگی کشاورزان اصفهانی سوخت و کسی آنها را ندید
 
حیدرعلی عابدی نیز در جلسه اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: تونل سوم کوهرنگ مشکل اصفهان را حل نخواهد کرد و ۱۲۰ میلیون مترمکعب بیشتر آورده آب ندارد، بودجه برای تکمیل دارد ولی پیمانکارش مشکل دارد.
وی افزود: مشکل امروز اصفهان پروژه بهشت آباد است که شش سال پیش توسط چیت چیان وزیر وقت نیرو تعطیل شده است. 
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به جای عریض کردن خیابان‌ها حتما به فکر پارکینگ سازی در حلقه مرکزی توجه شود.
عابدی با اشاره به اینکه اعتماد مردم نباید خدشه دار شود و جلب اعتماد مردم و عدم سو استفاده یک اتفاق کلیدی است، خاطرنشان کرد: بحران اصلی خشکسالی است، نزدیک به ۱۰ سال زندگی کشاورزان اصفهانی سوخت و کسی آنها را ندید، امیدوارم انژیوهای اصفهانی همانطور که برای سیل زدگان بسیج شدند برای خشکسالی هم در اصفهان و کشاورزان بسیج شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار