نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد
تابناک مرکزی - نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در انتخابات آینده باید مدیران جهادی و انقلابی روی کار بیایند، زیرا مدیران جهادی و انقلابی می‌توانند در پیشبرد و پیشرفت اهداف موفق باشند.
کد خبر: ۷۴۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 01 May 2019
مدیران جهادی و انقلابی عامل موفقیت در پیشبرد اهداف/ایران با انقلاب اسلامی به ریل اصلی خود بازگشت 
آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک امروز در دیدار با مربیان عقیدتی سپاه و بسیج به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی ضمن تبریک هفته معلم و عقیدتی سیاسی و خدا قوت به‌تمامی دست‌اندرکاران مجموعه ارزشی سپاه و با اشاره به انتصاب فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتصاب سردار سلامی وحدتی عظیم بین نیرو‌های مسلح کشور ایجاد می‌کند. فرماندهان سپاه و پاسداران اهل مروت و مردانگی هستند و به‌خوبی از انقلاب و ارزش‌های آن پاسداری می‌کنند.

دری نجف‌آبادی افزود: پشتوانه عقیدتی-سیاسی در سپاه بسیار ارزشمند است و حکم بتون برای ساختمان را دارد که ملاک این نهاد مقدس محسوب می‌شود. عقیدتی - سیاسی حکم ملاک ارزشمندی را دارد که اگر نباشد ستون فقرات آن را دچار مشکل خواهد کرد.

وی عنوان کرد: بعد از انقلاب اسلامی به دلیل ارتباط بسیار ظریف و حساس انقلاب باارزش‌های الهی نیرو‌های مسلح بنیان اعتقادی و ارزشی خوبی پیداکرده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ضمن بیان اینکه باید جایگاه خودمان را پیدا کنیم و با توجه به تاریخ گام اول و دستاورد‌های بزرگ آن در گام دوم نقش‌آفرینی کنیم بیان کرد: کشور ایران پس از ۳۰۰ سال از خارج شدن ریل اصلی خود با شکل‌گیری انقلاب دوباره به ریل اصلی خود بازگشت.

وی در خصوص اقدامات شهید مطهری گفت: از مهم‌ترین اقدامات شهید مطهری مقابله با افراطی‌های رضاخان بود که مخالف کامل ارزش‌های دین و اسلام بودند؛ و مطمئناً اگر در جهان بگردیم نمونه‌ای از شخصیت بزرگ و معنوی حضرت امام و مجاهدان اسلام پیدا نخواهیم کرد.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: جریان اسلام در این کشور بیش از هزار سال قدمت دارد و آن اسلام ناب محمدی است و اگر آن را مقابل شرق و غرب مقایسه کنیم ناتوانایی آن‌ها را مشاهده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: باروی کار آمدن انقلاب اسلامی سفره اهل‌بیت در این کشور پهن شد و علمای زیادی دست در دست یکدیگر دادند تا این انقلاب شکل بگیرد و وظیفه همه ما ادامه دادن باقدرت در این راه پرافتخار است. امروز دشمنان با همه وجودشان بسیج شدند که انقلاب اسلامی را زمین بزنند، اما باید روحیه انقلابی‌مان را حفظ کنیم.

امام‌جمعه اراک مطرح کرد: تا چه زمانی کارخانه‌ها می‌خواهند وابسته به دلار و نفت باشند که این‌ها آسیب‌های زیادی به کشور وارد کرده است. باید برای آبادانی و سربلندی کشور تلاش کنیم و مردم باید آستانه مقاومت خودشان را بالا ببرند.

وی ضمن بیان اینکه در زمان جنگ دستمان خالی بود، ولی باوجود مدیران جهادی پیروز شدیم اظهار کرد: انتخابات آینده باید مدیران جهادی و انقلابی روی کار بیایند، زیرا مدیران جهادی و انقلابی می‌توانند در پیشبرد و پیشرفت اهداف موفق باشند. کشور نیازمند ۵ هزار مدیر انقلابی و متعهد است.

دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه انگیزه و هزینه‌های کم کلید حل مشکلات است خاطرنشان کرد: باید برای چهل سال دوم انقلاب برنامه‌ریزی کنیم و مطمئن باشیم خداوند ما را نصرت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار