اسرافیل احمدیه مطرح کرد:
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از تخصیص ۱۷ هزار میلیارد تومان برای ایجاد ۴۱ هزار شغل در اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 29 April 2019
 به گزارش تابناک،اسرافیل احمدیه، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: مبلغ ۱۷ هزار میلیارد تومان برای ایجاد ۴۱ هزار شغل در سال جاری در استان اصفهان اختصاص یافته که این امر رونق اشتغال و تولید را در استان بیشتر میکند.

وی با اشاره به اینکه این اعتبار طبق تبصره ۱۸ قرار بود از سال گذشته اجرایی شود، اما به دلیل نبود اعتبارات کافی اجرایی نشد، اظهار داشت: امسال با توجه به نامگذاری سال با نام رونق تولید و همچنین همت مسؤولان استان اعتبار لازم تأمین و به واحد‌های تولیدی دارای شرایط اعطا می‌شود.

احمدیه با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی مسئولان استان در راستایی اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید افزود: امسال بحث نوسازی و بازسازی واحد‌های تولیدی و حمایت از تولید داخل و به ویژه صادرات در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان  تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته میزان صادرات استان اصفهان با افزایش ۴۸ درصدی به دو میلیارد دلار رسیده است که این می‌تواند موجب انگیزه کار آفرینان باشد.

وی گفت: شهرستان آران و بیدگل با وجود پتانسیل بالای صنعتی و تولیدی بویژه در زمینه فرش ماشینی ۲۰ درصد از صادرات استان اصفهان را در اختیار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار