نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تخریب ویلاهای غیرمجاز از ساختمان‌های دولتی آغاز شود، خود مردم برای رفع تصرف از حریم بستر رودخانه اقدام خواهند کرد.
کد خبر: ۷۳۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ 28 April 2019

به گزارش تابناک، محسن کوهکن با اشاره به تخریب ویلاهای غیرمجاز در حاشیه رودخانه زاینده‌رود اظهار کرد: مسؤولان امر باید طرح جامع کارشناسی شده‌ای برای حاشیه زاینده‌رود داشته باشند و مراحل قانونی متناسب با آن را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه در تخریب ویلاهای  غیرمجاز گزینشی رفتار نشود، خاطرنشان کرد: اگر تخریب ویلاهای غیرمجاز از ساختمان‌های دولتی آغاز شود، خود مردم برای رفع تصرف از حریم بستر رودخانه اقدام خواهند کرد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر بارش‌های سیل‌آسای که پیش رو گذاشتیم ادامه داشته باشد، شکی نیست که دریچه سدها باز می‌شود و با این کار و با حجم بارش‌ها احتمال دارد که سطح آب یک و یا حتی 2 متر از مقدار موجود در رودخانه زاینده‌رود افزایش یابد که عدم توجه  مردم به این موضوع مهم خسارت‌های سنگینی را به دنبال خواهد داشت.

وی تأکید کرد: تاکنون طرح جامعی برای ساخت‌وساز در حاشیه زاینده‌رود وجود نداشته که بخواهند به مالک بدهند که خودش را با شرایط و مقررات وفق بدهد و از طرف دیگر مالک ساخت‌وسازهای خلاف انجام داده است و الان باید با وی برخورد شود.

کوهکن با تأکید بر اجرای دقیق قانون در برخورد با سازه‌های غیرقانونی در حاشیه زاینده‌رود، متذکر‌ شد: سازمان آب به‌ عنوان متولی باید این روند را ادامه داده و با همکاری دستگاه قضا روند تخریب ویلاهای غیرمجاز را ادامه دهد تا دامنه اعتراضات مردمی در این زمینه کاهش یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار