صلواتی:
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از هوشمندسازی سامانه حمل و نقل و ایجاد درگاه‌های متنوع در پرداخت کارت‌های الکترونیکی با هزینه ۹۰۰ میلیارد ریالی خبر داد.
کد خبر: ۷۳۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 27 April 2019

علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از ایجاد تحول در سامانه حمل و نقل و اتوبوسرانی تا شش ماه آینده خبر داد و گفت: تعداد کم باجه‌های شارژ کارت الکترونیک اتوبوس و دستگاه‌های شارژ از گلایه‌های شهروندان است که طی یک مناقصه، افزایش تعداد دستگاه‌های الکترونیک از سوی یک شرکت خصوصی صورت می‌گیرد.
صلواتی با اشاره به ضرورت هوشمندسازی سامانه حمل و نقل عنوان کرد: به زودی امکانی برای شهروندان فراهم می‌شود تا از طریق درگاه‌های مختلف مانند عابر بانک‌ها وکارت‌های شتاب، نرم افزار‌های تلفن همراه و دستگاه‌های الکترونیک، کارت‌های خود را شارژ کنند.
وی با بیان اینکه بسته‌های تخفیفی هفتگی، ماهانه، شش ماه و سالانه از برنامه‌های سال جاری این معاونت است، تصریح کرد: این بسته‌ها برای دانش‌آموزان و دانشجویان که اصلی‌ترین جامعه هدف هستند و هم‌چنین معلولان، خبرنگاران و سایر شهروندان است که ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است. 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به ارائه خدمات نوین مسیر یابی خطوط اتوبوس اضافه کرد: اطلاع رسانی به مسافران به صورت دیجیتالی و از طریق نرم افزار‌های مسیر یابی تلفن همراه گامی دیگر در هوشمند سازی این سامانه است.
وی در پایان گفت: امیدواریم فاز ۱ هوشمندسازی، راه اندازی بسته‌های تخفیفی، قبل از مهر ماه سال جاری به انجام برسد تا با بکارگیری حداکثری از ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی، شهروندان به استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی و کاهش استفاده از خودرو‌های شخصی تشویق شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار