معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: این منطقه در بدترین و سخت ترین نقاط خوزستان عملیات امدادی و بازسازی انجام داد که می توان از آن به عنوان یک آزمایش موفقیت آمیز یاد کرد.
کد خبر: ۷۳۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 24 April 2019

به گزارش تابناک، حجت الله غلامی روز چهارشنبه در کارگروه بازسازی و نوسازی استان اصفهان افزود: این استان همچنین وظیفه بازسازی و تعمیرچهار هزار واحد مسکونی شهرستان سیل زده پلدختر لرستان را به عهده گرفته است.
وی گفت: بازسازی مناطق سیلزده لرستان توسط پنج استان معین از جمله اصفهان انجام می شود.
رییس کارگروه بازسازی و نوسازی استان اصفهان اضافه کرد: ارتباط خوب و سازنده سبب شد که اصفهان در عین حالی که درگیر با سیل بود، مشکلات و چالش های خود را کمتر به تهران گزارش دهد.
غلامی همچنین گفت: باید کارگروه بازسازی و نوسازی در شهرستان های آسیب دیده از سیل و توفان اخیراصفهان به منظور بازسازی هرچه سریع تر و وسیع تر تشکیل شود.
وی تاکید کرد: فرمانداران محوریت کارها و اقدامات مربوط به بازسازی مناطق حادثه دیده را دست گیرند و تا حصول نتیجه دنبال کنند.
غلامی گفت: فریدونشهر، سمیرم، چادگان و نائین در حوادث اخیر بیشترین آسیب را دیدند و ارائه گزارش های کامل از میزان خسارات در تمامی بخش های این مناطق ضروری است.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، تقسیم کار از جمله اصلی ترین اولویت های مناطق حادثه دیده استان باید در کمترین زمان انجام گیرد، زیرا به گفته مسوولان کشوری صرف کمترین زمان برای بازسازی مناطق مختلف کشور ضروری است.
رییس کارگروه بازسازی و نوسازی استان اصفهان با اشاره به اهمیت تقسیم کار بین دستگاه ها، خاطرنشان کرد: پیگیری اعتبارات مرتبط با بحران های اخیر نیز باید جدی گرفته شود تا تخصیص آن ها در کوتاه ترین زمان انجام پذیرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار