با گذشت بیش از 2 هفته از تعطیلی جایگاه های سوخت CNG در بروجرد متاسفانه این مشکل برطرف نشده و همچنان رانندگان برای سوختگیری باید ساعتها در صف منتظر بمانند.
کد خبر: ۷۳۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 22 April 2019

از 15 فروردین ماه تاکنون سه جایگاه سوخت CNG در بروجرد تعطیل و تنها یک جایگاه در خیابان سید مصطفی فعال است که سبب ازدحام و ایجاد صف های طولانی رانندگان شده است.

این اولین باری نیست که با تعطیلی جایگاه های سوخت CNG مشکل ترافیک و ازدحام خودروهای برای سوخت گیری در این خیابان وجود دارد بلکه از سال گذشته تاکنون این داستان هر چند ماه یکبار تکرار می شود و تاکنون اقدامی اساسی برای رفع این مشکل صورت نگرفته است.

تعطیلی سه جایگاه دیگر سوخت  CNGسبب نارضایتی بسیاری از شهروندان و رانندگان تاکسی شده چرا که باید در طول روز ساعتها در این صف ها برای سوخت گیری منتظر بمانند.

Image result for ‫صف طولانی جایگاه های سوخت‬‎

متاسفانه علیرغم این که بیش از 2 هفته از تعطیلی جایگاه های سوخت CNG می گذرد اما انگار این مشکل به کلاف سر در گمی تبدیل شده و دود اختلاف بین پیمانکار و شهرداری به چشم مردم می رود.

رانندگان تاکسی که هزینه های زندگی خود را از طریق تاکسی تامین می کنند باید در طول روز چند ساعت معطل سوختگیری شوند که این تعطیلی جایگاه ها سبب ناراحتی رانندگان شده است.

مسعود فلاح معاون فرماندار بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد اظهار داشت: 2 هفته از تعطیلی سه جایگاه سوخت CNG در بروجرد می گذرد و تلاش داریم تا با رایزنی با پیمانکار، دوباره جایگاه ها برای حداقل 2 ماه فعال شوند تا در این مدت بتوان فکری اساسی برای رفع این مشکل کرد.

وی اضافه کرد: متاسفانه حساب و کتابها بین پیمانکار و شهرداری مشخص نیست و از طرف دیگر یک میلیارد و 300 میلیون تومان بدهی به شرکت گاز وجود دارد که تاکنون پرداخت نشده است.

Related image

به گفته وی تلاش می شود تا ظرف 2 روز آینده پیمانکار دوباره جایگاه ها را فعال کند تا در این مدت برای واگذاری و یا رفع مشکل اقدام شود.

این در حالیست که تلاش برای مصاحبه با اعضای شورای شهر در راستای مشکل جایگاه ها بی نتیجه ماند.

به هر حال به نظر می رسد این اقدام مُسکنی است که مدتی این مشکل را مرتفع می کند و بعد از چند ماه دوباره مشکل از نو آغاز می شود که می طلبد متولیان و مسئولان برای رفع این مشکل به صورت جدی اقدام کنند.

انتهای پیام/

سفیر افلاک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار