نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: باید برای برطرف شدن اساسی و ریشه ای مشکلات جوانان، برنامه صحیحی داشت و آن را اجرا کرد چراکه برخی از مشکلات امروز به واسطه اجرای غیراصولی برنامه‌ها است.
کد خبر: ۷۳۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 22 April 2019
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار معاون امور جوانان وزارت ورزش، اظهار کرد: باید برای برطرف شدن اساسی و ریشه ای مشکلات جوانان، برنامه صحیحی داشت و آن را اجرا کرد چراکه برخی از مشکلات امروز به واسطه اجرای غیراصولی برنامه ها است.
 
وی با بیان اینکه نباید اشتباهات گذشته را تکرار کرد، افزود: اگر بسیاری از مسائل کلان همچون چگونگی تخصیص یارانه ها، مبارزه صحیح با قاچاق کالا، مبارزه با مواد مخدر، سودهای بانکی، حمایت از تولید و غیره به درستی اجرا شود، مشکلات جوانان کاهش می یابد.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اهمیت دوره جوانی، گفت: از جوانی و عمر در قیامت سئوال می شود چراکه جوانی یک قسمت خاص از عمر انسان به شمار می رود، همچنین امام علی(ع) می فرمایند" قلب جوان همچون زمین خالی است، هر چه در آن بکارید قبول می کند"، بنابراین باید مراقب بود که جوانان در چه مسیر قرار می گیرند.
 
طباطبایی نژاد با بیان اینکه اگر در زمینه کار و اشتغال، اولویت را به مردان می دادیم امروز زن و مرد مجرد نداشتیم، گفت: بدون شک در برخی از شغل ها، باید زنان حضور داشته باشند و نیاز جدی به حضور آنان وجود دارد، اما در شغل هایی که میان مرد و زن مشترک است، اولویت باید به مردان داده شود چراکه اگر مرد بیکار نباشد، زنان، بی شوهر نمی مانند و نرخ ازدواج رشد می کند و بنیان خانواده مستحکم می شود.
 
وی ادامه داد: خدا ارث را به مرد بیشتر می دهد و یا دیه مرد را بیشتر از دیه زن قرار داده است، این موضوع به این دلیل نیست که به زن احترام گذاشته نشود بلکه چون بار اقتصادی بر دوش مرد است و مرد وظیفه دارد که زن را تأمین کند، اسلام این چنین دستوراتی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار