استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: اینکه عنوان می‌شود اصفهان سرمایه گریز است هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد؛ بلکه باید مشکلات را احصا و راه‌حل‌های پیشنهادی برای این امر ارائه کنیم.
کد خبر: ۷۳۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 20 April 2019
به گزارش تابناک به نقل از استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری فراهم شده است و باید از فرصت ایجاد شده، حداکثر استفاده را کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها بهترین فرصت را برای کشور فراهم کرده است و باید در راستای تولید قدم‌های جدی‌تری برداشته شود.
 
استاندار اصفهان افزود: اینکه عنوان می‌شود اصفهان سرمایه گریز است هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد؛ بلکه باید مشکلات را احصا و راه‌حل‌های پیشنهادی برای این امر ارائه کنیم.
 
وی یکی از مشکلات واحدها را مباحث زیست‌محیطی دانست و افزود: در حال حاضر مشکلات چند واحد تولیدی در این حوزه برطرف شده است.
 
رضایی با بیان اینکه باید همت مدیران در خصوص افزایش تولید و اشتغال بیشتر شود، گفت: باید با همراهی دستگاه‌های نظارتی مسائل حل‌وفصل شود و در راستای رونق تولید گام برداشت.
 
وی تأکید کرد: باید هدف تمام مدیران بخش دولتی و خصوصی در سال ۹۸، رساندن متوسط اشتغال استان به متوسط اشتغال کشور باشد و لازم است برای تحقق این امر همدلی و همیاری بخش خصوصی و به‌ویژه اتاق بازرگانی وجود داشته باشد.
 
رضایی با تأکید بر اینکه نباید اتاق بازرگانی و دولت جدا از یکدیگر دیده شوند، افزود: مدیریت استان به همه مدیران احترام خواهد گذاشت، اما درصورتی‌که اهداف مدیریت استان دنبال نشود، برخورد دیگری خواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه قوانین و ضوابط امروز کشور در حوزه تولید متناسب با شرایط موجود نیست، اظهار کرد: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و قوانین باید متناسب با این شرایط تغییر کند.
 
استاندار اصفهان از اعضای اتاق بازرگانی خواست نظارت خود را در خصوص ایجاد اشتغال به مدیریت استان ارائه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار