رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد:
در دوران تحریم و مقطعی که دشمن به زعم خود درصدد فلج کردن اقتصاد کشور بوده نیز فعالان صنفی دوشادوش مسئولان و ملت قهرمان ایران حماسه آفرینی کرده‌اند که جای تقدیر دارد.
کد خبر: ۷۳۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 13 April 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با هیأت رئیسه اتاق اصناف استان هرمزگان و جمعی از فعالان اقتصادی تصریح کرد: مبارزه با فساد و حمایت از سرمايه‌گذاری ، موتور محرک رونق تولید است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با هیأت رئیسه اتاق اصناف استان و جمعی از فعالان اقتصادی، نقش بازار در اقتصاد را نقشی اثرگذار و مهم عنوان کرد و یادآور شد: همواره بازار و بازاریان در حمایت از انقلاب و نظام اسلامی ادای دین و تکلیف کرده‌اند و در عرصه‌های مختلف نظیر دفاع مقدس نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کرده‌اند.

 وی تصریح کرد: در دوران تحریم و مقطعی که دشمن به زعم خود درصدد فلج کردن اقتصاد کشور بوده نیز فعالان صنفی دوشادوش مسئولان و ملت قهرمان ایران حماسه آفرینی کرده‌اند که جای تقدیر دارد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری با تأکید بر ضرورت نقش مسئولانه بازار در مقطع حساس کنونی بیان داشت: اقتضا می‌کند که بازار و بازاریان به نحو شایسته‌ای در میدان مقابله با تحریمها و تلاش در جهت رونق اقتصادی، حضور فعال داشته باشند تا بهتر از مشکلات عبور نموده و اجناس، کالاهای اساسی و خدمات با قیمت عادلانه در صنوف مختلف به دست مردم برسد.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد و حمایت از سرمايه گذاری ، موتور محرک رونق تولید است ، ضمن تشریح برنامه‌های دستگاه قضایی استان هرمزگان در این زمینه، خاطر نشان کرد: اتاق اصناف و بازاریان باید راه را بر محتکران و مخلان اقتصادی ببندند تا جایی برای جولان آنها در بازار نباشد و ما نیز به عنوان دستگاه قضایی در کنار شما خواهیم ایستاد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) سالهاست که شعار سال را بر حوزه اقتصاد استوار ساخته‌اند، افزود: ایشان قصد دارند که همه اذهان به موضوعات اقتصادی توجه ویژه‌ای داشته باشند و چنانچه اقتصاد ما مقاومتی شود، طوفان‌های سهمگین و توطئه‌های مذبوحانه دشمن نمی‌تواند تأثیری بر اراده پولادین ملت سرافراز ایران داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری یادآور شد: اگر نسبت به  اقتصاد درون زا و حمایت از تولید ملی بی‌توجه باشیم ، روند رشد و توسعه کشور و دستیابی به خودکفایی در اقتصاد ، شکننده خواهد شد ، بازار متضرر شده و آحاد ملت ایران خسران خواهد دید، اما اگر اقتصاد ملی تقویت شود کسانی که ضربه خواهند خورد دشمنان این نظام هستند.

وی در ادامه بیان داشت: تأکید ما به تمامی همکارانمان در استان این است که از سرمایه گذاری مشروع و مجموعه‌های اقتصادی چه بخش خصوصی و چه دولتی و چه بازار به طور واقعی حمایت شود و بستر امنیت برای فعالان این حوزه فراهم گردد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت پرداخت مالیات در گسترش خدمت رسانی، رفاه عمومی و توسعه اقتصادی افزود: بنده به مسئولان مربوطه در بخش امور مالیاتی همواره توصیه کرده‌ام، باید اقداماتی صورت پذیرد که مردم داوطلبانه برای پرداخت مالیات صف بکشند و لازم است با ارائه خدمات مطلوب از محل دریافت مالیات مردم را به این امر تشویق کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با بیان اینکه کسانی که مالیات دریافت می‌کنند نسبت به مؤدیان مسئول هستند افزود: اگر مالیات دریافت شود اما خدمت‌رسانی شایسته صورت نگیرد، میل و رغبت به پرداخت آن نیز کم خواهد شد.

شایان ذکر است ، در جریان اين ديدار عبدالمجید جلالی نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران با تقدير از حمایت‌های دستگاه قضایی استان هرمزگان، آرامش و امنیت حاکم بر بازار استان را مرهون تدابير و حمايت‌های رئيس كل دادگستری و دادستان مرکز استان از فعالان صنفی و اقتصادی عنوان کرد و در ادامه گزارشی از فعاليت‌های انجام شده در حوزه بازار ارائه نمود.

رئیس اتاق اصناف استان هرمزگان اظهار داشت: اصناف هرمزگان همواره و در همه زمینه‌ها همراه و همگام با نظام اسلامی بوده اند و در این راستا تمام تلاش خود را برای تأمین معیشت مردم و تنظیم بازار به‌کار خواهد گرفت.

نماينده هرمزگان در اتاق اصناف ايران با اشاره به موفقیت‌های اصناف هرمزگان در سال های اخیر تصریح کرد: خوشبختانه اصناف هرمزگان طی پنج سال متوالی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده اند.

جلالی در ادامه ابراز امیدواری کرد: در سال جاری با توجه به شعار سال و تأکید مقام معظم رهبری ، تولید و اشتغال در هرمزگان بیش از پیش رونق داشته باشد.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار