معاون عمرانی استانداری اصفهان در واکنش به تقسیم اصفهان :
معاون عمرانی استانداری اصفهان به طرح مباحثی مثل استان اصفهان شمالی واکنش نشان داد و گفت: یک استان اصفهان داریم و تا همیشه این استان با همین نام باقی خواهد ماند و پسوند شمالی و جنوبی هم به این استان اضافه نخواهد شد.
کد خبر: ۷۳۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 17 April 2019
حجت الله غلامی در خصوص طرح برخی از مباحث همچون ایجاد استان اصفهان شمالی، اظهار کرد: این موضوع امروز توسط عده‌ای مطرح می‌شود، اما باید گفت کشور یک اصفهان دارد و یک استان اصفهان داریم و استان شمالی و جنوبی اصفهان اصلا در سیستم و تقسیمات کشوری وزارت کشور جایی ندارد و نخواهد داشت.
 
وی افزود: کسانی که به دنبال این موضوع هستند و علاقه دارند استانی را تشکیل بدهند به دنبال تشکیل استان کاشان یا هر مقوله دیگری باشند و پیگیری خود را به گونه دیگری پیش ببرند.
 
معاون عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم یک استان اصفهان داریم و تا همیشه این استان با همین نام باقی خواهد ماند و پسوند شمالی و جنوبی هم به این استان اضافه نخواهد شد.
 
غلامی تصریح کرد: عده ای تصور می‌کنند اگر چنین اتفاقی رخ دهد خدمات بهتری به منطقه آنها ارائه خواهد شد یا اینکه به دنبال اهداف خاصی برای انتخابات سال جاری هستند، اما باید بدانند که ما یک استان و یک اصفهان داریم.
 
وی تاکید کرد: امکان ایجاد استان اصفهان شمالی در حال حاضر از نظر اقتصادی هم وجود ندارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار