مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن مطرح کرد:
تابناک: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: نظرات خود درباره داور شهرآورد اصفهان را پیش از این اعلام کردم اما امروز داوری برای دو تیم قضاوت کرد که ۲۲ ماه در فوتبال سوت نزده بود.
کد خبر: ۷۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 08 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سعید آذری شامگاه جمعه پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی پیرامون دلایل عدم حضور بازیکنان تیم اصفهانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان ما همیشه پاسخگو بوده‌اند اما من در شرایط فعلی از آنها خواستم که برای آرام کردن جو و با توجه به شرایط تیم، در رسانه‌ها صحبت نکنند.

وی افزود: تیم ما روز جمعه استثنایی فوتبال بازی کرد، به بازیکنان سپاهان تبریک می‌گویم اما این تیم به جز ضربه‌ای که تبدیل به گل شد، عملکرد چندان خوبی از خود به نمایش نگذاشت.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: بازیکنان ما باید در ضربات آخر دقت بیشتری کنند اما بدون شک با توجه به تغییراتی که داشتیم، خیلی زودتر از پارسال به هماهنگی می‌رسند.

وی ادامه داد: به نظر من بازیکنان ما در این بازی قهرمانانه بازی کردند و بدون شک مسیر ذوب‌آهن در ادامه مسابقات بسیار دشوار است.

آذری درباره حضورش در پشت نیمکت ذوب‌آهن در نیمه دوم شهرآورد اصفهان تصریح کرد: جایگاه VIP خیلی شلوغ است و من معمولا نیمه دوم مسابقات فوتبال را از پشت نیمکت شروع می‌کنم اما هرگز در کار فنی تیم دخالت نمی‌کنم.

وی پیرامون داوری این مسابقه با بیان اینکه درباره داوری، قبل از بازی نظرات خود را ارائه دادیم، خاطرنشان کرد: در یک صحنه مشکوک عبدالله کرمی توپ را با دست کنترل کرد و آقای قهرمانی که نزدیک به صحنه هم بود، می‌توانست در آن صحنه عملکرد دیگری داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره صحبت‌های یحیی گل‌محمدی پیرامون ناپاک بودن فوتبال گفت: فوتبال همیشه پاک است و من نظرات خود درباره داور را قبل از بازی اعلام کردم؛ قضاوت یک بازی سنگین به داوری داده شده که ۲۲ ماه سوت نزده و این موضوع با توجه به انتظارات هر دو تیم، مورد نظر است.

وی بیان داشت: فکر می‌کنم که در دو سه صحنه قهرمانی بهتر می‌توانست سوت بزند زیرا در یک صحنه کرمی توپ را با سر و دست کنترل کرد که ما به آن اعتراض داریم، هرچند که در فوتبال این اتفاقات همیشه رخ می‌دهد.

آذری درباره عملکرد یحیی گل‌محمدی در تیم اصفهانی اضافه کرد: من تا آخر پشت سر همه کادر تیم هستم زیرا پارسال تیم ما شرایط بدتری داشت اما ایستادگی کردیم تا تیم نتیجه بگیرد و مطمئن هستم که در ادامه بهتر می‌شویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار