فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: دشمن سه موضوع اصلی وحدت و انسجام، جنگ اقتصادی و بر هم زدن امنیت کشور را نشانه گرفته و راهبرد اساسی خود قرار داده است.
کد خبر: ۷۳۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ 16 April 2019

یه گزارش تابناک، سردار مهدی معصوم بیگی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در سالن اداره کل راه وشهرسازی افزود: این در حالی است که ملت زیر پرچم جمهوری اسلامی و توصیه ها و فرمان رهبر معظم انقلاب، وحدت و همدلی خود را بیش از پیش حفظ خواهند کرد.
وی اظهارداشت: نظام سلطه جنگ اقتصادی خود را با وارد کردن فشار آغاز کرده و از آن به عنوان پاشنه آشیل یاد می کند ولی به فرموده رهبری از این گردنه ملت با سربلندی عبور خواهند کرد.
رییس پلیس استان اصفهان ادامه داد : در حوزه بر هم زدن نظم و امنیت با فداکاری و جانفشانی دستگاه های امنیت ساز در کنار مردم، خواب دشمن تعبیر نخواهد شد و امنیت کشور همچون گذشته مثال زدنی خواهد بود و نظام سلطه به سرکردگی آمریکا نمی تواند در منطقه امنیت کشور را به مخاطره بیندازد.
وی با اشاره به سخنان اخیر هیات حاکمه آمریکا درباره قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی گفت: این صحبت ها احمقانه و شایسته خودشان است زیرا در تمام طراحی ها و مجری گری های اقدامات تروریستی، آمریکا همواره مداخله گر و نقش آفرین بوده است.
معصوم بیگی اضافه کرد : این در حالی است که فرزندان کشور در نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره مورد وثوق رهبر و مردم هستند و در راه حفاظت و حراست از مرز و بوم جانفشانی کرده اند.
وی در بخش دیگری به فلسفه جابجایی نیروها و فرماندهای در نیروی انتظامی اشاره و اضافه کرد: هدف از این اقدام پیشبرد کار با قدرت، قوت، نشاط و تاثیرگذاری بیشتر است.
دراین مراسم سرهنگ محمدرضا خدا دوست به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان معرفی و از خدمات سرهنگ حسن یاردوستی قدردانی شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار