پنج طرح اشتغالزایی جوانان روز دوشنبه توسط وزیر ورزش و جوانان به صورت ویدئو کنفراس در اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۳۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 16 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مسعود سلطانی روز گذشته این طرح ها را به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور جمعی از نمایندگان مجلس افتتاح کرد.
این مراکز اشتغال زایی شامل کارگاه تولید شیشه دوجداره، واحد صنعتی منتاژ تابلو برق، کارگاه بسته بندی سبزیجات، مرکز تولید نان رژیمی و شهربازی کودکان است.
وزیر ورزش و جوانان در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه جوانان گفت: 2 هزار فرصت شغلی در حوزه جوانان در سال گذشته با ارائه تسهیلات بانکی ایجاد شد که وام های آن توسط بانک کارآفرینی و امید و قرض الحسنه رسالت اعطا شده است.
سلطانی فر افزود: پارسال هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های اشتغال زایی جوانان کشور اختصاص یافت.
وی ادامه داد: طرح های پیشنهادی جوانان در کارگروه اشتغال زایی ادارات کل ورزش و جوانان بررسی و برای اعطای تسهیلات به بانک کارآفرینی امید و یا قرض الحسنه رسالت معرفی شدند.
وی اضافه کرد: سقف تسهیلات بانکی برای طرح های اقتصادی جوانان یک میلیارد ریال و در برخی از طرح های ویژه سه میلیارد ریال بوده است.
وزیر ورزش و جوانان با تبریک مناسبت ها به مردم استان اصفهان ادامه داد: جاری شدن زاینده رود مایه مباهات و خرسندی مردم این استان شد که تداوم بارش رحمت الهی این خرسندی را به همراه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار